האקמול של הליגה

מ.ס אשדוד הפסידה בתוצאה 1-0 להפועל חיפה במסגרת המחזור ה-18 של ליגת ה'בורסה לניירות ערך׳. שני שערים נפסלו למ.ס אשדוד. אלי לוי, ששוב עמד על הקווים: "אני פה עד שיגידו לי אחרת״. במחזור הבא: עירוני קרית שמונה מגיעה לאשדוד (שבת, 15:00, איצטדיון היא')

צילום: טל אקוקה, דוברות מ.ס אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שבת האחרון שיחקה קבוצת מ.ס אשדוד נגד הפועל חיפה באיצטדיון 'סמי עופר' לעיני 1900 צופים, רובם ככולם של המארחת. חיפה, שהגיעה למשחק לאחר ארבעה הפסדים ברציפות, שלטה ברוב דקות המשחק ופשוט רצתה יותר ובעקבות כך, הצליחה לנצח ולצאת מהמשבר. מ.ס אשדוד הגיעה למשחק שוב ללא רוני אוואט, שמתאושש מניתוח הצינתור שעבר ועל הקווים, מאמן קבוצת הנוער, אלי לוי, היה מי ששוב החליף אותו.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה וזאת בלשון המעטה. המחצית הראשונה הייתה לא טובה והאירוע שהכי נזכור ממנה הוא שער שנפסל לאורחת בטענת נבדל צודקת. הקשר שלומי אזולאי בעט מ-18 מטרים, שוער הפועל חיפה הדף ישר לרגלו של דין דויד, שדחק את הכדור לכיוון השער, אך בדרך לשער היה שובל גוזלן, שבעט מקו השער את הכדור לרשת, אבל לרוע מזלה של מ.ס היה בעמדת נבדל והשער כאמור נפסל. בדקה ה-29 הפועל חיפה נכנסה לעניינים. גידי קניוק הגביה כדור חופשי, שנחת על הראש של החלוץ נס זמיר, שנגח החוצה מקרוב. מלבד אלה, המחצית הראשונה איכזבה, הסתיימה ללא שערים וללא מצבים מיוחדים ליד שתי הרחבות.

אל המחצית השנייה עלתה חיפה כשהיא הרבה יותר מרוכזת ותכליתית ממ.ס אשדוד. אלי לוי ניסה להעיר את שחקניו עם חילוף. סמואל אלאבי, הגנאי הצעיר נכנס במקומו של פיראס אבו עקל. דקה בתוך המחצית השנייה, הקשר הנהדר של חיפה, סער פדידה בן ה-23, אותת על כוונותיו באמצעות בעיטה מצויינת מ-22 מטרים שנהדפה על ידי רועי משפתי. כעבור דקה יצחק אספה ניסה את כוחו ברגל שמאל ממרחק, אך הפעם בורוץ' שוער חיפה הדף טוב. בדקה ה-58 הגיע השער היחיד במשחק שהכריע את ההתמודדות. פדידה המצטיין במשחק, חטף כדור משלומי אזולאי במרכז המגרש, התקדם ומ-20 מטרים שלח טיל קרקע אוויר, היישר לחיבורי הקורות של משפתי. 0-1 להפועל חיפה, שחגגה בעליצות רבה את השער הנהדר והיקר.

לאחר השער, אלי לוי ערך עוד חילוף והכניס את יעקב בריהון במקומו של גוזלן. החילוף לא כל כך עזר ובדקות הבאות חיפה שיחקה עם הרבה ביטחון והגיעה למספר מצבים קורצים. הרבה בזכותו של פדידה, שניהל היטב את המשחק של קבוצתו. בדקה ה-62 פדידה הוביל מתפרצת ומסר נפלא לכיוונו של גידי קניוק, ששיחרר 'שמאלית' שפספסה את המסגרת במעט. בדקה ה-70 מהראן לאלא הוותיק הקפיץ מצד שמאל לרחבה, קניוק המשיך לפדידה, שבעט מין האוויר החוצה.

בדקה ה-84 התקפה טובה של אשדוד שבסיומה נגח טימותי אוואני לכיוונו של דין דויד, שכבש מקרוב, אך השער שוב נפסל בטענת נבדל, לרוע מזלה של מ.ס אשדוד. בדקה ה-90 עוד הזדמנות למ.ס, כאשר מוחמד כנען נגח מקרוב, אך בורוץ' השוער שוב היה במקום והדף. בסיום: ניצחון 0-1 להפועל חיפה, שמתברגת במקום החמישי ומותירה את מ.ס אשדוד קרובה מאוד לתחתית, במקום העשירי, שלוש נקודות מעל לקו האדום. ביום שבת תגיע עירוני קרית שמונה לאשדוד, למשחק תחתית קריטי עבור שתי הקבוצות. כעת לא ברור אם רוני אוואט יחזור להדריך את מ.ס אשדוד.

המאמן לוי: ״נצטרך לחפש את הנקודות במקום אחר״

המאמן הזמני, אלי לוי, היה מאוכזב ואמר בסיום: "תחושת החמצה כי הצלחנו לכבוש שני שערים, שאם השחקנים שלנו לא נוגעים על הקווים, אז לא היה נבדל. אבל, רצינו לייצר המשכיות לניצחון הקודם ולא הצלחנו. היו הרבה דברים טובים במשחק. היינו טובים. ברבע השעה האחרונה השתלטנו על המשחק לגמרי. נצטרך לחפש את הנקודות במקום אחר. אם היינו מייצרים המשכיות אז היה לנו יותר נוח. אני מקווה שאנחנו בדרך טובה. רוני אמור לחזור בתקופה הקרובה. אני פה עד שיגידו לי אחרת."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן