דקר את בת זוגו לשעבר בסכין יפנית ונידון לחמש שנים

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר 5 שנות מאסר בפועל ופיצוי של עשרות אלפי שקלים, על חנניה אדרי, לאחר שהורשע על פי הודאתו כי דקר אדרי (38) את חברתו לשעבר בסכין יפנית

אילוסטרציה. צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חתך את פני חברתו לשעבר בסכין יפנית וירצה עונש מאסר בפועל של חמש שנים. בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע את חנניה אדרי (38) מאשדוד, לאחר שהוא הודה במסגרת הסדר טיעון בכתב אישום מתוקן בעבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ותקיפה.

 מעובדות כתב האישום עולה כי התקיפה התרחשה ביום 1‪.10‪.19 כאשר אדרי נפגש ברחוב באשדוד עם מי שהייתה במשך 5 שנים בת זוגו. הוא התקרב אליה בכעס והשליך את האופניים איתם הגיע בחוזקה על הכביש. בהמשך, הכה אותה בכך ״שאחז בגרונה, סטר לה, נתן לה מכת אגרוף וחנק אותה״ עוד עולה כי עובר אורח שעבר עם רכבו במקום וניסה להגן על בת הזוג  ואדרי תקף אותו. אדרי ״שלף סכין ׳יפנית׳ שהייתה ברשותו מבעוד מועד״ אחז בבת הזוג בחוזקה ״וחתך אותה באמצעות הסכין בלחייה ובצווארה״ בת הזוג אחזרה בבהלה בפניה וצעקה ואדרי רץ לעברה והפילה על הכביש ועזב את המקום על אופניו החשמליים. עובר האורח נסע אחריו ברכבו ולאחר מרדף, בו התעלם אדרי מקריאות המשטרה, הוא נעצר. בת הזוג לשעבר הובהלה לבית החולים. כתוצאה מהתקיפה נגרם לה חתך עמוק באורך של כ- 10 ס״מ סמוך לאוזנה ועד סמוך לאפה.

השופט יובל ליברדו

הצדדים ביקשו מבית המשפט לקבל את הסדר הטיעון. בטיעונים לעונש אמר עו״ד ערן צברי בשם התביעה ״הסדר הטיעון נולד לאחר שהנאשם נטל אחריות מלאה על מעשיו״. כן טען כי נפגעת העבירה הביעה רצון להימנע מהגעה לבית המשפט ולתת עדות, וכי ההסדר הוא בידיעתה.

גם הסנגורית של אדרי, עו״ד חן בן חיים, קראה לבית המשפט לכבד את הסדר הטיעון ״על רקע עמדתה של המתלוננת ועל רקע ההודאה והחיסכון בעדותה של המתלוננת״. כן ציינה את מצבו הרפואי של אדרי שעבר תאונת דרכים.

הסדר הטיעון כלל גם הסכמה על המאסר וכן על פיצוי של 60,000 שקלים לבת הזוג לשעבר. אדרי הפקיד 40,000 שקלים מתוכם והיתרה בתשלומים. אדרי עצמו הביע חרטה על המעשה: ״אני מתחרט על מה שקרה. אני רוצה לפתוח דף חדש בחיי״. שופט בית המשפט המחוזי יובל ליבדרו קיבל את הסדר הטיעון ״העבירות שביצע הנאשם הן עבירות חמורות ומכוערות. הנאשם פגע באופן קשה במתלוננת, אשר הייתה בעבר בת זוגו, זאת הן באמצעות מכות והן באמצעות תקיפת פניה תוך שימוש בסכין ואגב כך גרם לה לנזקים חמורים. העונש עליו הסכימו הצדדים הוא עונש שמקל עם הנאשם וראוי היה להטיל על הנאשם עונש חמור בצורה משמעותית מעונש זה״ כתב השופט ליבדרו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן