דיל פוליטי מעניין בין לסרי לכצנלסון: תמיכה בלודה גוזוב המקורבת של כצנלסון לכנסת

עכשיו זה רשמי, כפי שפרסמנו לפני חודש מנהלת הוסטל ברובע יג מטעם חפ"א לודה גוזוב, המקורבת מאוד לסגן ראש העיר שמעון כצנלסון מתמודדת לפריימריס בליכוד למקום ריאלי על משבצת עולה חדש. רוב בכירי הליכוד וכן ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי ובכירים נוספים בסניף הליכוד האשדודי תומכים גם. האם נרקם דיל פוליטי עתידי בין לסרי לכצנלסון לבחירות לעירייה?כעת השאלה הגדולה האם לודה יכולה להמשיך ולשמש בתפקיד עירוני כמנהלת הוסטל מטעם חפ"א?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

למרות הכחשותיה של לודה גוזוב, מנהלת הוסטל, מטעם חפ"א ומקורבתו של סגן ראש העיר שמעון כצנלסון היא אכן מתמודדת לרשימת הליכוד בפריימריס על משבצת עולה חדש. כצנלסון עבד שעות נוספות כדי לקדם את מועמדותה ולקדם תמיכה ובכך הוא די הצליח: ראשון התומכים, ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי ואנשיו בסניף הליכוד.

גורמים פוליטיים אומרים כי התמיכה של לסרי במועמדת של סגנו כצנלסון היא חלק משיתוף פעולה עתידי פוליטי שהולך ונרקם בין לסרי לכצנלסון לקראת הבחירות הקרובות לעירייה.

האם נרקם דיל פוליטי בין לסרי לסניה

תומכים נוספים במועמדותה של לודה הם חברי הכנסת הבכירים בליכוד, מירי רגב, אלי כהן, יריב לוין דוד ביטן גלעד שרון ואחרים שעלו בשבוע האחרון לרגל ללשכתו של כצנלסון ובגיבוי ובידיעה ותמיכה של לסרי. מה שאומר שגברו מאוד סיכוייה של לודה להיבחר לרשימת הליכוד לכנסת הקרובה.

כעת השאלה הגדולה האם לודה יכולה להמשיך ולשמש בתפקיד עירוני כמנהלת הוסטל מטעם חפ"א?

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן