"דו"ח הליקויים על הקאנטרי הוא מוטה והוזמן על ידי ראש העיר לסרי כדי להכשיל פתיחת הקאנטרי קלאב"

סגן ראש העיר והממונה על חפ״א וההנדסה, שמעון כצנלסון, יוצא בהתקפה על ראש העיר ומהנדס העיר וטוען כי הדו״ח שקובע כי נעשו עבירות בנייה בבניית הקאנטרי הוא מוטה וכל מטרתו היא לעצור את פתיחתו של הקאנטרי קלאב בשל כניסתו לחרדים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בעקבות הדוח החמור שיצא מעיריית אשדוד על בניית הקאנטרי קלאב על ידי חפא, תוקף סגן ראש העיר אשדוד שמעון כצנלסון, מחזיק תיק ההנדסה בעירייה, את ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי ומאשים אותו בהזמנת הדוח החמור.

"הדו״ח שיצא מבכירי העירייה הוא מוטה והוזמן על ידי לשכת ראש העיר על מנת למנוע את פתיחתו של הקאנטרי. גורמי המקצוע בעיריית אשדוד היו חלק אינטגרלי מכל שלבי הביצוע של הפרויקט וסיורי הפתע שאנחנו עדים אליהם לאחר שהשלמנו את העבודות אינם אלא אחיזת עיניים והצגות שנועדו לשרת את הבטחת ראש העיר לסגניו החרדים – לא לפתוח את הקאנטרי קלאב".

תרגיל איך לא לפתוח את הקאנטרי, או שאכן הבנייה לקוייה ונעשו בה עבירות בנייה – חדשות אשדוד – אשדוד10

עוד טוען כצנלסון:״עתיד הקאנטרי, מסמן גם את העתיד של העיר אשדוד. פתיחתו או אי פתיחתו היא אבן הבוחן לאן אנחנו מובילים את העיר שלנו – לכיוון של עיר ליברלית, רב גונית ופתוחה בשבת או עיר שמשרתת אך ורק את האינטרס החרדי על חשבון כלל התושבים."

מחר יעבור שבוע מרגע דרישתו של כצנלסון לקיים ישיבת מועצה שלא מן המניין בנושא פתיחת הקאנטרי קלאב, עליו חתומים 15 חברי מועצה, המהווים את המחנה החילוני ורוב במועצת העיר. "על פי החוק, ראש העיר היה כבר חייב לכנס את המועצה.הוא לא מכנס אותה כי הוא מפחד מהאמת – אין שום בעיה לפתוח את הקאנטרי"!

ש. ואם לא תכונס המועצה?

"אם לא יכנס את המועצה בהקדם, נפנה לגורמי החוק ונדרוש את דרישתנו החוקית. המחנות בעיר אשדוד מתבהרים לנו – ישנו המחנה החילוני אותו אני מוביל בהנהלת העיר שמעוניין לראות עיר משגשגת ופתוחה בשבת. לשם כך אנחנו מקדמים ומקימים פרויקטים בכל העיר על מנת להביא אל אשדוד מגורים, תעסוקה, תיירות ופנאי. ויש את המחנה החרדי המובל על ידי ראש העיר שמעוניין שכלל הפרויקטים הציבוריים לא יעבדו בשבת ומקדם אך ורק הקמה של מוסדות דת ברחבי העיר. אין להם ולו הישג אחד חוץ מזה.

כל פרויקטי הבינוי בעיר אשדוד מובלים באמצעותי ועל ידי סיעתי. בחצי שנה האחרונה ראינו את ראש העיר וסגניו החרדים מפילים בזה אחר זה פרויקטים של מיליונים שאמורים לקדם את העיר אשדוד קדימה – האומגה בפארק אשדוד ים, הגלגל הענק ועכשיו גם הקאנטרי. על חשבון הפרויקטים האלה הם מחלקים עוד ועוד קרקעות לטובת כוללים וישיבות על חשבון התושבים. תושבי אשדוד צריכים להחליט לאיזה כיוון אנחנו רוצים להוביל את העיר שלנו.״

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן