גם סגן ראש העיר מש"ס אמסלם דורש מלסרי: "בטל את מתווה הקפסולות והחזר את הילדים לשגרת לימודים"

בשיחה עם אשדוד 10 בתגובה לאירועי השבוע בכנסת ולהפגנות סוף השבוע הקוראות להחזרת הלימודים באופן מלא, אומר אמסלם כי "לא יעלה על הדעת שנבחרי ציבור יחזיקו את הילדים וההורים כבני ערובה".

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מ"מ ראש העיר ויו"ר שס אבי אמסלם קורא לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לבטל את הקפסולות ולהחזיר את מערכת החינוך לשגרה. כמו כן קורא אמסלם ללסרי להחזיר את השוק העירוני לפעילות.
בשיחה עם אשדוד 10 בתגובה לאירועי השבוע בכנסת ולהפגנות סוף השבוע הקוראות להחזרת הלימודים באופן מלא, אומר אמסלם כי "ליבי עם ההורים שכבר שלושה חודשים שוהים עם הילדים בבית יום יום, לא יעלה על הדעת שנבחרי ציבור יחזיקו את הילדים וההורים כבני ערובה בשל גחמותיהם. אני יכול להבין את החשש של הורים בודדים, אך הברירה בידיהם אם לשלוח או לא. החובה עלינו כנבחרי ציבור לאפשר שגרת לימודים ככל הניתן ובכך לשחרר את ההורים לעיסוקיהם.
"לא ייתכן שבכל אזור הדרום חזרו לשגרת לימודים מלאה, כולל המקומות המטווחים ביותר, ורק כאן באשדוד עדיין עסוקים בקפסולות מוזרות.
"כך גם בעניין השוק העירוני שסגור מזה שלושה חודשים – לא ייתכן שכל העיר עובדת כרגיל, מתחמי הקניות, אולמות האירועים והמרכזים המסחריים ורק כבשת הרש של שוק הים נשאר סגור, צריך להבין שבסוף השוק מאפשר לתושבים רבים מעוטי יכולת סל קניות מוזל וכמובן מאפשר לסוחרים להתפרנס, דבר שנמנע מהם מתחילת המלחמה. אגב, גם הטענה להיעדר מיגון איננה מחזיקה מים, שכן באף מרכז מסחרי בעיר אין פתרון מיגון למאות אנשים ששוהים במקום בעת ובעונה אחת.
"אשר על כן המסקנה היא כי מאחר ועל פי פיקוד העורף אין מניעה בטחונית להחזרת הלימודים ופתיחת השוק, יש לפתוח הכל ולהשאיר בידי הציבור את ההחלטה אם לשלוח את הילד לבית הספר או ללכת לשוק. בדיוק כמו שהברירה בידו אם ללכת לאירוע הומה אדם או לא.
"עלינו כהנהגה מוטלת האחריות לאפשר מקסימום שגרת חיים ונורמליות בצל המלחמה. מה שקורה בשלושת החודשים האחרונים במערכת החינוך העירונית, הבוקה ומבולקה, הם הכל חוץ משגרה נורמלית. חבל שנצטרך להמתין לתוצאות הבחירות וראש עיר חדש שיעשה את המובן מאליו, כמו לאפשר שגרת חינוך בעירנו".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן