גדול הזמרים הגיאורגים מאשדוד, איציק גוריאלשווילי, הלך לעולמו

איציק גוריאלשווילי, המכונה ׳קקולי׳ זמר ושחקן מאשדוד הלך השבוע לעולמו בגיל 59 לאחר מאבק במחלה קשה. שיריו של איציק הפכו לפסקול של הקהילה הגיאורגית באשדוד ובארץ. הוא גם גילם את דמותו של זאזא, חלפן הכספים וגבאי בית הכנסת הגיאורגי בטירת הכרמל, בסדרה ״שנות ה-80. לצידו בסדרה שיחק גם בנו, בסדרה ובמציאות, מישל גוריאלשוולי,  שהגיע בעבר לנבחרת בתוכנית ״כוכב נולד״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אחיו של מישל, נאור, נפרד גם הוא מאביו שהלך לעולמו: "הלב מסרב להאמין, אבא איך הלכת לנו ככה? איך הימים שלנו יראו בלעדייך? בלי הבדיחות שלך? בלי הצחוקים שלך? מה נספר לנכדים שלך שכל כך מעריצים אותך? לכל מקום שהיית נכנס היית מביא איתך שמחה כל כך גדולה, הלב נשבר לרסיסים. תודה לך אבא יקר שלנו על כל הרגעים איתך, תודה שלימדת אותנו כל כך הרבה על החיים על המשפחתיות על אהבה ועל האחדות. העולם כבר לא יהיה אותו דבר בלעדייך. לנצח נזכור אותך אבא אהוב ויקר שלנו״‫. גם מני אסייג‫,  אחיו של הקומיקאי שלום אסייג ומיוצרי הסדרה ׳שנות ה‫-80׳  ספד לו‫: ״הלך מאיתנו איציק גוריאלשווילי‫, קאקולי‫, אדם נפלא ואהוב עם לב ענק ועל הדרך זמר נשמה עצום שאין מישהו בגיאורגיה שלא מכיר‫. ומי שהתברר גם כשחקן קומי מצויין בסדרה שנות ה‫-80‫. אבידה גדולה‫״.

ראש העיר ד״ר לסרי ספד לו‫: ״אין הרבה אנשים שהשם שלהם הולך לפניהם כמו איציק גוראלשווילי שהכרנו כולנו בכינוי ׳קקולי׳. ולא רק בעיר אשדוד בה פעל והיה אהוב במיוחד. איציק היקר ראה במקצוע שלו כאומן ומוסיקאי – שליחות מיוחדת ולא רק מקצוע – הוא פשוט אהב לשמח כמה שיותר אנשים‫. הוא היה מסמר הערב בכל אירוע, כבש את הלבבות ואת הבמה בפסטיבלים ומופעים ובאירועים משפחתיים ובקרב חברים, ובמיוחד בימי יהדות גיאורגיה של הקהילה הנפלאה שלנו, באמפי פארק באשדוד. עם אלפי אנשים שהתרגשו לראות ולשמוע אותנו‫.

כך היה שהוא עלה לבמה בחול המועד סוכות האחרון, כשראיתי אותו עולה לבמה ומרעיד את הלב והנשמה בקולו החם והעמוק, בפרץ אנושיות ושמחת חיים שנדיר למצוא היום. קקולי לא חדל לשיר גם בימים קשים יותר, הוא לא וויתר על אף הזדמנות לשמח את קהל המעריצים שלו, מהם שאב את הכוח להמשיך ולשיר – עד שנדם קולו.

הוא הדביק בכישרון ובשמחה גם את ילדיו סיון ומישל, ויצר דור המשך שמפאר את העדה ואת המשפחה, וקולו ימשיך להדהד למרחקים כחלק מההיסטוריה של העיר אשדוד, שתמצא את הדרך המכובדת להנציח את האיש המיוחד והיקר הזה, שהביא הרבה שמחה לעולם, ושמו לנצח יעלה חיוך על שפתיו של כל שומע״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן