גביע המדינה לנוער: הפועל בני אשדוד הדהימה

קבוצת הנוער של הפועל בני אשדוד הדהימה את מכבי הרצליה, ניצחה 1:0 והעפילה לשמינית גמר גביע המדינה לנוער ע"ש אבי רן ז"ל. גם קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד העפילה עם ניצחון קשה בבאר שבע

צילום: באדיבות הפועל אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במסגרת גביע המדינה לנוער, קבוצת הפועל בני אשדוד ניצחה את מכבי הרצליה במוצ"ש האחרון והעפילה ל-16 האחרונות. שלו הרוש כבש כבר בדקה הרביעית וקבע את תוצאת המשחק, שהביאה הרבה כבוד לעיר ולאגודה הצנועה. מדובר בהפתעה מרעישה משום שהפועל אשדוד היא הקבוצה היחידה מליגת המחוזות שהגיעה לשלב הזה בגביע ומכבי הרצליה נחשבת לקבוצה חזקה יותר, המשחקת בליגה בכירה יותר. למרות זאת, הבחורים של הפועל אשדוד עשו זאת וגרמו להתרגשות רבתי בעיר במהלך השבוע. את קבוצת הנוער המפתיעה מאמן הכדורגלן רחמים צוקול, בשותפות עם רמי ארדואן והיא משחקת בליגת מחוז מרכז, כשהיא מטיבה לשחק העונה וממוקמת במקום הראשון בטבלה. מה שמראה שהניצחון בגביע רק המשיך את העונה המופלאה שעוברת על הקבוצה.

על החגיגה מנצח צוקול שמצא בית חם בהפועל אשדוד, במדיה הוא משחק גם בבוגרים בליגה ג' מרכז וגם תורם מניסיונו המקצועי המוצלח לטובת מחלקת הנוער של האגודה. סיפור מקסים על שחקן שחזר למקורות ועושה זאת מאהבה. צוקול אמר לאתר 'וואן': "אין ספק שהשקט התעשייתי במועדון הזה, הרבה בזכות שרלי אטיאס, הבעלים, שיוצר כאן אווירה חיובית לחניכים הצעירים שרעבים להצלחה ועושים זאת כל פעם מחדש. ההצלחה היא לא שלי והקרדיט לא אליי. מי שמגיע לו יותר מכל זה החבר'ה הצעירים שעובדים קשה בכל יום. זה לא מובן מאליו להגיע לגביע ולנצח ובטח שהרבה קבוצות לא מגיעות למעמד שכזה. מגיע להם שאפו ענק על העבודה הנפלאה השנה. כל אם ואב יכולים להיות גאים בילדים שלהם, שמשחקים אצלנו".

כל כך כיף לקרוא את התגובה של צוקול, שכאמור, עבר הרבה בכדורגל הישראלי. זה מאוד נעים לראות שצוקול בן ה-33, שבשיאו שיחק במכבי ת"א הגדולה ונרכש במאות אלפי דולרים ממ.ס אשדוד, מצא את המנוחה והנחלה שלו באגודת הפועל בני אשדוד "צו פיוס". כיף לקרוא את הפירגון שלו לשחקנים הצעירים של האגודה, שהוקמה רק לפני 5 שנים וכבר עושה חיל בשלבים הגבוהים בגביע המדינה. עכשיו רק צריך לחכות להגרלה נוחה ולהמשך המסע הקסום של הפועל אשדוד בגביע המדינה לנוער.

אלה הם שחקני הסגל שהיו שותפים להישג הכביר של הפועל אשדוד: מקסים קוסיאק, ליאור אוחיון, ברוך גטו, אדי משה דג'ונימנוב, שלו הרוש, אושר טטרושווילי, מתי זבולון נגר, אור סיני, חי חיים ספיאשווילי, אופק רביבו, טוהר שבבו, שילה אביטן, אסאייה אספה, יהונתן מלכה, יותם אברג'ל, ניתאי בלייב, נדיר גלנקיביץ, אביב טפלשווילי, יהונתן כהן ולירון עמיאל.

גם קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, מחזיקת הגביע למי ששכח, העפילה לאחר שהשיגה ניצחון חוץ קשה מול הפועל באר שבע במשחק שנערך באצטדיון וסרמיל, בצהרי שבת האחרונה. המארחת כבשה ראשונה בדקה ה-32 וכעבור 3 דקות בן לוי הישווה עבור אשדוד את התוצאה. רביד אברג'יל ואדיר לוי כבשו במחצית השנייה וב"ש רק צימקה סמוך לסיום. בסיום: 3:2 למ.ס אשדוד שמעפילה לשמינית הגמר ותנסה להגן על התואר שלה מין העונה שעברה בשלבים הבאים.

גם בליגה קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, שנחשבת ליהלום שבכתר של האקדמיה המרשימה שלה, הקבוצה עושה חיל. היא ממוקמת במקום הראשון בטבלה לאחר 16 מחזורים, כשהיא מקדימה אימפריות נוער כמו מכבי ת"א, מכבי חיפה, הפועל ת"א ומכבי פ"ת. ביום רביעי השבוע מ.ס אשדוד אירחה את הפועל ת"א בסינטטי בעיר במשחק שהסתיים לאחר סגירת הגיליון.  

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן