בשורה טובה: ועדת הכספים של הכנסת החליטה אשדוד תהנה ממתווה הפיצויים

תקנות מס רכוש המעגנות פיצוי מלא בגין נזק עקיף יחולו עד 40 קילומטרים מגבול עזה, במסגרת כך גם תושבי ב"ש ואשדוד יהיו זכאים לפיצוי. גורמים באוצר מתנגדים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עומר, יועץ שר האוצר: "שר האוצר שוחח לפני מס' דק' עם ראש עיריית ב"ש ואשדוד, תקנות מס רכוש שנביא לכאן בוועדה בימים הקרובים, יחולו מ-7 קילומטר עד 40 קילומטר, נייצר פתרונות משפטים לעניין הזה, יש מורכבות ויש לראות איך פותרים אותה. בתוך החשבון ננסה לייצר את המודל המדויק. זו ההודעה שהודיע שר האוצר. אני רוצה להודות יו"ר הוועדה, יו"ר הקואליציה וחברי הוועדה שהתקיים איתם השיח בימים האחרונים, השיח נותן הרבה תקווה שנוכל לסיים את המלחמה בצורה הכי טובה גם בחזית וגם בעורף".

יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני בירך על הדברים: "מאז הישיבה הקודמת שכולם זוכרים עם הרבה ויכוחים, ישבנו גם עם הארגונים, עם שר האוצר, עם אנשי משרד האוצר, אופוזיציה וקואליציה כדי להגיע למקסימום הסכמות. הגענו לשינויים משמעותיים, והגענו להצעת חוק שונה לחלוטין מההצעה הראשונית של האוצר. יש פה את התקנות גם, שעל פי הודעת שר האוצר זה מ-7 עד 40, אשדוד וב"ש נמצאות בפנים, לכן שנקיים את הדיונים נראה מה שנעשה בהסכמה יהיה בפנים, ומה שלא בהסכמה, נדון על כל הנושאים הללו".

גורמים באוצר מתנגדים נחרצות להכללת באר שבע ואשדוד במתווה הפיצויים המורחב. "אנחנו לא יודעים איך נעמוד בזה תקציבית"

בתגובה אמר שר האוצר בצלאל סמוטריץ:"אני לא אוהב להתייחס לאנשים עלומי שם. אני מוביל את המדיניות הכלכלית של ישראל לתקופה הזו, אם יש פקידים שלא אוהבים את המדיניות – הם מוזמנים להחזיר את המפתחות"

ברק סרי, המועמד לראשות העיר על החלטת ועדת הכספים להרחיב את מתווה הפיצויים גם ליישובים בטווח 40 ק״מ:

״אני מבקש להודות לחברי ח״כ ינון אזולאי, תושב אשדוד, חבר ועדת הכספים של הכנסת, שיזם ודחף את ההחלטה להכניס את אשדוד ושאר היישובים בטווח 40 ק״מ מעזה למתווה הסיוע לבעלי העסקים. ח״כ אזולאי תרם בכך תרומה גדולה מאד לבעלי העסקים בטווח 40 הק״מ שיוכלו להמשיך להתקיים גם בתקופת המלחמה וגם לאחר המלחמה. ההחלטה של ועדת הכספים תעניק תרומה גדולה לבעלי העסקים באשדוד ולתושבי העיר בכלל״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן