ברק סרי לסוחרי השוק בים: ״אפשר למצוא פתרון לפתוח את השוק"

עשרות סוחרי השוק העירוני בחוף לידו באשדוד, נפגשו היום (יום א׳) עם המועמד לראשות העיר, ברק סרי וקבלו בפניו כי העיריה סגרה את השוק מאז תחילת המלחמה, כבר למעלה מחודשיים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במהלך הפגישה סיפרו הסוחרים כי שווקים בערים סמוכות כמו אשקלון, שטווחה ברקטות וטילים הרבה יותר מאשדוד, קרית גת, קרית מלאכי, יבנה ועוד פועלים ומאפשרים לסוחרים להתפרנס.

אוריאל בן שימול, אחד הסוחרים: ״אנחנו רוצים להתפרנס כמו הסוחרים בשווקים העירוניים בערים הסמוכות. ניסינו לפנות לראש העיריה לסרי פעמים רבות אך הוא כלל לא עונה לנו. זו לא הפעם הראשונה שהוא מתנכל לנו. בעיריה טוענים כי זו הנחיה מלמעלה ובינתיים אנחנו לא עובדים והתושבים לא נהנים מהשוק״.

איציק סבג, סוחר נוסף: ״אנחנו מיואשים. בעיריה לא מדברים איתנו ואנחנו בלי פרנסה. הייתי מצפה מהעיריה להציב מיגונית באזור חוף לידו ולאפשר לשוק לפעול כמו בערים נוספות בדרום״.

ברק סרי, המועמד לראשות העיר, אמר כי הוא מתכוון לבדוק את טענות הסוחרים; ״הנחיות פיקוד העורף מאפשרות בימים אלה התכנסות של עד אלף איש. אפשר למצוא פיתרון שההנחיות ישמרו ויאפשרו לשוק העירוני, שהוא מוסד באשדוד, לפעול במתכונת כלשהי. אין שום סיבה שתושבי אשדוד לא יהנו מהשוק ואין שום סיבה שהסוחרים לא ישובו להתפרנס״ .

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן