בעקבות החשיפה בתקשורת: עוד מתלוננות ומתלוננים נגד דקל ששונקר

התפתחות בפרשת דקל ששונקר שנעצר בחשד לכאורה של עבירות מין בנשים והפצת HIV. לאחר פרסום פרטיו ותמונתו עוד תלונות התקבלו. נכון לעכשיו 18 קורבנות. מהדיון בבית המשפט עולה לכאורה שגם גברים היו בין קורבנותיו ועל פי החשד הוא קיים איתם יחסי מין לא מוגנים.מבדיקות שנערכו לקורבנות בינתיים רק אחת מהן נדבקה לכאורה. מעצרו הוארך

צילום: דוברות המשטרה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הוארך מעצרו של דקל ששונקר בחמישה ימים. מהדיון להארכת מעצרו אמרו נציגי המשטרה רס"ב קובי מור ורס"מ ראובן דראך, כי מהארכה הקודמת ועד עתה הצטברו עוד קורבנות, כרגע מדובר על 12 קורבנות וביום חמישי בערב עלינו על עוד 18 קורבנות פוטנציאליים וכולן מוסרות את אותו גרסה. וכי נבדקות מאות התכתבויות שלו ברשתות החברתיות עם נשים וגברים שיש צורך לבדוק אותם.

עוד עולה מהדיון כי למשטרה הגיעה מתלוננת הטוענת כי ששונקר ביצע בה לכאורה עבירות מין בביתה בפתח תקווה, בהיותה בת 13 וכשהוא היה בן 19. לגרסתה היא התלוננה נגדו בעבר אך התיק נסגר, אך בעקבות החשיפה היא התלוננה ומסרה פרטים חדשים ולכן התיק נפתח מחדש.

 עוד עולה כי ששונקר חשוד לכאורה בהפצת מחלה בקרב גברים עמם קיים יחסי מין, וכעת זה נבדק במשטרה. לדברי המשטרה בדיון עולה עוד כי הקורבנות נשלחו לבדיקה לגילוי HIV ונכון למועד הדיון רק אחת נדבקה ובמשטרה ממתינים לשאר הבדיקות.

כזכור, לפני כשבועיים נעצר דקל ששונקר בן 31 מדימונה, בחשד לכאורה של עבירות מין, הספקת סמים והפצת מחלה ביודעין, לאחר שמספר נשים הגישו נגדו תלונה, ביניהם גם תושבות אשדוד. בית המשפט כזכור התיר לפרסם תמונתו ופרטיו בתקשורת, כדי להגיע לעוד קורבנות עתה המשטרה חוקרת את התלונות שהתקבלו ולכן ביקשו מבית משפט השלום באשקלון להאריך את מעצרו של ששונקר בעוד 8 ימים.

ששונקר: ״הבאתי לה כסף תמורת מין״

ששונקר מכחיש את רוב המיוחס לו. וטוען למשל כי אחת המתלוננות נגדו מקיימת יחסי מין תמורת תשלום, "הוא בגרסה שלו טוען 'ישבתי אצל הגברת הזו בבית הבאתי לה כסף תמורת יחסי המין, היא ביקשה עוד כסף ושאקנה לה סיגריות וממתקים לילדה', הוא יצא למכולת קנה סיגריות קנה ממתקים לילדה וקיימו יחסי מין פעם שניה, איך זה מסתדר עם טענה של אונס?", אמר בדיון סנגורו עו"ד ליאור רונן, נציג המשטרה השיב כי הקורבן מוסרת גרסה אחרת.

 בנוסף ששונקר חשוד לכאורה חשוד גם בקבלת דבר במרמה בכך שהוא הבטיח לקורבנות כסף ועזרה במזון,  לטענת נציג המשטרה "מדובר על זה שאצל חלק מאותן נשים הבטיח להם עזרה כלכלית, או כעו"ד צעיר, או כבעל מוסך יעזור להם בצורה כזו או אחרת, לקח מהם כספים תמורת אותה עזרה, כמובן עזרה לא נתן ואת הכסף לקח… כל הבסיס של כל אותן נשים זה בעיה שהתחיל בזה שיש להם או בעיה כלכלית, או בעיה בריאותית או שניהם ביחד, החיבור הוא בזה, מכאן התחיל הפגישה ולאחר מכן עבירת המין".

 עוד טען עו"ד ליאור רונן כי: "היחידה החוקרת מבצעת את הליך החקירה באופן חד צדדי, תוך שהיא נמנעת מלבדוק טענות הגנה אותן מוסר ששונקר ביחס לחלק מקורבנותיו והיא מתמקדת אך ורק באיסוף חומר מפליל ומרשיע. עם כל הכבוד להקמת צוות חקירה מיוחד, ורוצים לגלות עוד ועוד מקרים, תחושת הצדק והמוסר נפגעת מאיך שהחקירה מתנהלת".  שופטת בית המשפט באשקלון דורית בונדה ציינה בהחלטתה כי: על אף שמדובר בקורבנות רבים, שהולכים ומצטברים, עדיין מצופה מהיחידה החוקרת לבדוק את כלל טענות הגנה של המשיב וזוהי אף חובתה של היחידה החוקרת. החשד כנגד המשיב הולך ומתרחב ולצדו גם עילות המעצר. לצד החשש לשיבוש החקירה קיימת גם עילת מעצר בדמות מסוכנות

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן