"בעיריית אשדוד מתייחסים לחרדים באשדוד כאזרחים סוג ב' וללא זכויות"

סגן ראש העיר אשדוד מטעם ש"ס אבי אמסלם תוקף על רקע הדרת חרדים מבריכות עירוניות בעיר. הוא טוען כי יעשה הכל כדי של חרדים תהיה בריכה משלהם באשדוד."ביקשתי שבריכת בית לברון תהיה לחרדים"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סערת הבריכה העירונית באשדוד לטובת החרדים. סגן ראש העיר אשדוד מטעם שס אבי אמסלם מבטיח כי בריכה לחרדים בבית לברון תהיהצבקיץ הזה. הוא פנה בעניין למנכ"ל החברה למתנסים אורן טאויל שיאפשר לחרדים לשחות שם בימים נפרדים. "

בישיבת מועצת העיר השבוע הוגשה שאילתא של חבר מועצת העיר שמעון ממן אודות מצב הבריכות בעיר ובתגובה השיב סגן ראש העיר שמעון כצנלסון שהתכנית העירונית היא שבכל רובע תהיה בריכה והבטיח שזה יקרה בקרוב.

בהמשך לכך אמש פורסם ציוץ של עיתונאי "בחדרי חרדים" משה ויסברג לפיו בפעילות מ"מ ראש העיר אבי אמסלם, בקרוב תיפתח הבריכה שבמתנ"ס "בית לברון" ברובע ו' בשעות נפרדות לרחצה עבור הציבור החרדי בעיר ורווחתו. זה עורר סערה והיו שטענו שאמסלם הוזה ושום בריכה לחרדים לא תפתח.

פנינו למ"מ ראש העיר אבי אמסלם ושאלנו אותו על כך – האם אכן בריכת בית לברון תעבור לידי הציבור החרדי ורווחתו ומתי צפויה הפתיחה? והאם זה בכלל נכון.

אמסלם:"כידוע הציבור החרדי משווע למקומות רחצה כשרים ומותאמים לאופיו הייחודי, זה לא סוד גם שחסרים מקומות בילוי ופעילות פנאי לציבור שלנו.
כיום באשדוד עומדות לרשות התושבים בריכות; בית לברון, החרצית, מקיף ב' ובתכנית פתיחת בריכה ברובע ט' והקאנטרי קלאב ברובע ט"ו.
אני פועל רבות להכשיר חוף רחצה נפרד נוסף, וכמו"כ בריכת בית לברון תועבר במלואה לשירות הציבור החרדי".

ש. ומתי זה יקרה?

" אני פועל רבות שזה יקרה כבר בקיץ הקרוב על מנת שלכל הפחות יקבל הציבור החפץ בכך שעות רחצה נפרדות מה שיהווה מענה חלקי לציבור שכיום מקבל מענה בבריכה טיפולית ברובע ב' ובבריכת החרצית בשעות הערב בלבד".

ש. בעירייה אמרו לי גורמים שלא יודעים על זה.


"פניתי בענין זה למנכ"ל החברה למתנ"סים אורן טואיל בבקשה לפתוח את בריכת בית לברון בשעות נפרדות כבר בתקופה הקרובה, לאור המצוקה הקיימת, ובכך לדאוג לרווחת תושבי העיר החפצים ברחצה נפרדת".

ש. פנית זה יפה השאלה האם בפועל בקיץ הזה יהיה לחרדים הקיץ הזה היכן לשחות?


"משום מה עושה רושם שבכל פעם שמדברים על שירות ורווחה לתושבי העיר החרדים שמונים 35 אחוז מתושבי העיר מיד כולם נעמדים על רגליהם האחוריות כאילו מדובר באזרחים סוג ב' בחצר האחורית של העיר וכאילו לציבור החרדי אין זכויות בעיר הזו…:"

סגן ראש העיר עו"ד אלי נכט בתגובה לדבריו של אמסלם:"מדובר בבדיה"

עו"ד נכט:״מדובר בבדיה מוחלטת שמטעה את הציבור. אני אומר זאת על סמך בדיקה שעשיתי עם ההנהלה והגורמים הרלבנטיים. ההרגשה היא שתקופת הבחירות הקדימה להגיע וסיסמאות ללא כיסוי מתעופפות לאוויר.״

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן