בן זקן, נניקשווילי , צחי אבו, אמסילי תרמו למד"א מאות מנות לחג

ארוחת ליל סדר כהלכתה עם מנות שף בכל תחנות מד"א ברחבי הארץ תרומת ג'קי בן זקן, אברהם נניקשוילי, יהודה אמסילי ואמיל ואורלי מימרן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בעת האחרונה עובדים אנשי מדא מסביב לשעון במסגרת המאבק הלאומי בנגיף הקורונה. זאת, במקביל לפועלם באירועי שגרה, בהם טיפול בחולים ופצועים ברחבי הארץ והצלת חיים. רבים מהם ויתרו על ארוחת ליל הסדר בבית עם המשפחה, ויתייצבו בתחנות מד"א ברחבי הארץ, על מנת לדאוג לביטחונם של כלל אזרחי ישראל.

אורלי ואמיל מימרן, ג'קי בן זקן, אברהם נניקשוילי ויהודה אמסילי החליטו לדאוג לכך שבין קריאה לקריאה, ובין שיחת 101 אחת לאחרת, תחגגו את ליל הסדר כהלכתו. הם תרמו כ-1,000 ארוחות גורמה, כך שכל עובד ומתנדב שיהיה במשמרת במד"א בליל הסדר יזכה לארוחת חג חגיגית, עם מנות שף, בהן מגוון סלטים, פילה דניס, צלי עגל ברוטב ערמונים ועוד.

מנכל מדא שהעביר ההודעה לעובדי מדא כתב:"בזכות התורמים היקרים, תקבלו תחושה של בית ושל חג, וליל הסדר יתקיים כהלכתו בכל אחת מהתחנות ונקודות ההזנקה של מגן דוד אדום ברחבי הארץ. הם דאגו לכל פרט ופרט, החל במפות שולחן וכלים מהודרים, ועד לחלוקת הגדה של פסח לכל אחד ואחת מהעובדים שיהיו במשמרת בערב החג."

צחי אבו

מנכל מדא אלי בין מסר:"בשם משפחת מגן דוד אדום, אני מודה מקרב לב לאורלי ואמיל מימרן, ג'קי בן זקן, אברהם נניקשוילי ויהודה אמסילי שכל רצונם הוא לדאוג לכך שאתם, האנשים שעומדים בחזית השמירה על בריאותם וביטחונם של אזרחי ישראל, 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה, תחגגו את ליל הסדר בנעימים, גם כשאתם במשמרת. בהזדמנות זו, אני מודה לכם, צוותי מד"א היקרים ברחבי הארץ, על פועלכם החשוב כל השנה, ובמיוחד בימים אלה, ומאחל לכם חג פסח כשר ושמח"
 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן