בין תיאטרון למדע

תלמידי מופת אומנויות הבמה בכפר הנוער כנות התנסו בתוכנית ייחודית שבמהלכה הם יצרו הבעות פנים ותנועות שיוכלו לשחק על בימת התיאטרון – לצידם, לא במקומם ובמקביל הרחיבו את ידיעותיהם ועשו שימוש במושגים ותכנים מתחום המדעים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לא רחוק היום בו רובוטים יעשו את מרבית התפקידים שעושים היום בני אדם, כמו בכל סרט מדע בדיוני איכותי. אלא שבכל מה שקשור לאומנויות הבמה, כנראה זה יהיה קצת יותר מורכב: רובוטים לא מצטיינים באילתורים, לא יכולים להביע רגשות ועל אף הקידמה הטכנולוגית המרשימה שהושגה בשנים האחרונות, הם עדיין לא יכולים לעשות את התפקיד של שחקן אנושי על הבמה.

מדובר במיזם ייחודי שנעשה בשיתוף פעולה בין כפר הנוער לבין המדעטק – המוזיאון הלאומי של ישראל למדע, טכנולוגיה וחלל. מאז תחילת השנה החולפת קיימו התלמידים מספר מפגשים עם אנשי המדעטק, כאשר במסגרת התהליך הם הכירו רובוטים המדמים התנהגות אנושית, יצרו כאלו בעצמם ואפילו שיחקו לצידם על הבמה. "המטרה שלנו הייתה לראות איך עולם המדע והטכנולוגיה פוגש את עולם אומנויות הבמה", מספרת מורן חלפון, מורה לתיאטרון בכפר הנוער כנות.
מנהל כפר הנוער כנות, ד"ר חזי יוסף, אמר כי "תחומי המדעים ואומנויות הבמה זוכים להצלחה רבה בזכות הצוות המקצועי בבית הספר. אני שמח על הנחישות, היצירתיות וההתלהבות של התלמידים שהוכיחו כי נכון היה להשקיע משאבים רבים לטובת סיפוק סקרנותם ומתן הזדמנות לבטא את כישוריהם״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן