התצפיתן שהציל את התיק שנגנב

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה מאוד מתרגשת שהיא שומעת סיפורים מרגשים, ובמיוחד זה של ריצ׳רד, תצפיתן מוקד 106, שקיבל קריאה מהשיטור על אירוע של גניבת תיק מחוף ׳לידו׳. על פי מצלמות מוקד רואה, עלה כי התיק נזרק לסבכת העצים, אך שוטר שהגיע למקום לא הצליח לאתר אותו. המוקדן ריצ'רד החליט להירתם למשימה בעצמו ונסע על חשבון ההפסקה שלו לחוף לידו ואיתר את התיק. הוא החזיר אותו לשיטור, ומשם יאותר הבעלים המאושר.

מנהל המוקד דוד דבש: "יש לנו מחויבות גדולה לביטחון האישי של הציבור ורכושו, והפעולה של ריצ'רד מוכיחה שהתושייה לא נגמרת רק מול המצלמה אלא גם בהפגנת אכפתיות שיא עד להשלמת המשימה".

ילדי גן משקפת באשדוד ודאי הופתעו השבוע  למצוא את יו"ר ועד העובדים בעיריית אשדוד, איריס נפתלי, עם אפוד זוהר ומשמשת כמאבטחת של הגן. נפתלי, שרשמה לפני כמה ימים הישג מרשים עם 88 אחוזי הצבעה בבחירות להסתדרות, פתחה את הבוקר בתדרוך בטחוני והתייצבה בשעה 07:30 בבוקר למשימת האבטחה.

הפה של איריס: "שמחתי לפתוח את הבוקר עם ילדי גן משקפת ולאבטח את הגן כחלק מהירתמות כל עובדי עיריית אשדוד לשמירה על הילדים והנכדים של כולנו, יחד עם עובדי אגף הביטחון המעולים שלנו. פגשתי בכניסה את הדורות הבאים של אשדוד, ילדים מתוקים ושמחים שמילאו לי את המצברים לעוד יום שמתחיל בחיוך, שלהם ושלי".

פריחה שמעה שאיש העסקים קובי טויזר, עלה השבוע לקרקע בפרוייקט החדש שלו ברחוב דב גור 20 ברובע ו׳. קובי יחד עם רעייתו גלית, דאגו לפזר סוכר ודברי מתיקה בשטח המיועד לבניין מגורים, איכותי ומאחלת לקובי המון הצלחה בפרויקט החדש שלו, שמתווסף למספר פרוייקטים גדולים בעיר.

דנה כצנלסון יו״ר ויצו החדשה‫, הגיעה בשבוע שעבר עם אירמה צור‫ מתיירות אשדוד, ליום שכולו השראה במוזיאון ת"א לאמנות‫. התוכנית האמנותית כללה יצירה, שירה, מחול ומוזות‫.

האשדודיות פגשו שם את חה״כ לשעבר נאווה בוקר, את ה׳בוזגלוס׳ חני ויעקב בוזגלו ועוד אנשי תרבות ואמנות רבים‫. היה תרבותי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן