ביממה הקרובה: צפי לסערה עם 100 מ"מ גשם

העירייה והקימה נוהל סערה הכולל את כלל הגופים והיחידות העירוניות, הוקמו מטות תפעול וניהול הערכות לקראת הסערה תוך שליטה ובקרת האירועים במהלך הסערה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עיריית אשדוד נערכת לסערה המתקרבת שתימשך עד ליום שבת. לצורך כך הוקמו צוותי עבודה נוספים
הצוותים בנויים מעבודה עירייה מהמחלקות השונות אשר על פי הנוהל מבצעים הסבה לצורך תגבור הכוחות בשטח במהלך הסערה. הצוותים מחולקים לצוותי ברובעים ברובעים אליהם יצטרפו, צוותי תגבור וצוותי מסלולים אשר יסרקו כאופן קבוע את המקומות הרגישים יוסף יתנו מענה מיידי להתפתחויות בשטח שנוצרו כתוצאה ממזג האוויר כדוגמת , חסימת צירים יזומה עלידי צוותי העבודה אשר יבצעו חסימת ציר במידה ותחל אסופת מים במטרה למנוע נזקים ברכוש ובנפש .

הקולטנים אינם יכולים לקלוט מעל 25 מ״מ משקעים שירדים בזמן קצר ובמיוחד במקומות הנמוכים בעיר שיורדים בזמן קצר.
לכן העירייה נערכת עם כלל האמצעים שיש ברשותה ביוביות בכוננות ומוכנות להפעלה מידית, חסימות צירים בהתאם לנוהל מסודר במטרה לשמר ככל שניתן את שגרת החיים.

מהעירייה נמסר כי הוקם חמ"ל עירוני שילדי – במצב כוננות 3, כאשר קיים צפי להתחזקות הסערה, לעלייה בכמות המשקעים או התחזקות הרוח, או ספיקה גבוהה ועליית מפלס בנחל לכיש, ולפי החלטת ראש מערך הסערה. תפעיל העירייה את החמ"ל העירוני באופן שילדי לבניית תמונת המצב , הערכת המצב והכנת הכוחות העירוניים לפעולה.

גם במוקד עירוני ינצלו את 703 המצלמות שנותנות תמונת מצב על העיר ולכך יש להוסיף דיווח תושבי העיר ודיווח צוותי החירום של העירייה מאפשרים לתכלל את האירוע.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן