בואו תראו מה פספסתם

המגן האשדודי המוערך עופר ורטה הפסיק לחכות להארכת החוזה בא.ס אשדוד, חתם בשבוע שעבר בהפועל ר"ג מהליגה הלאומית, והתאחד עם מאמנו בעונה שעברה, רוני אוואט. ורטה: "אני מכיר את האימונים והדרישות של רוני"

צילום: אבי רביבו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עופר ורטה בן ה-32 עבר הרבה בקריירה שלו ודווקא שחשבנו שמצא בית חם בקבוצה אשדודית בכירה, המציאות טפחה על פנינו ובעיקר על פני אוהדי א.ס אשדוד. לאחר שנתיים מוצלחות מאוד במדים האדומים, שכללו עליית ליגה היסטורית ושילוב בצוות המקצועי של קבוצת הנוער של המועדון, בחר ורטה שבקרוב ישא לאישה את בחירת לבו לחזור לקדנציה נוספת במדי הפועל ר"ג, אותה מאמן כאמור, רוני אוואט שלנו. מצד אחד מדובר באיחוד מרגש לקבוצתו החדשה ישנה, שמכונה 'האורדונים', אך מאידך גיסא, מדובר בפספוס ענק למועדון א.ס אשדוד שסופג מכה אחר מכה בימים האחרונים. ורטה היה נחשב לאחד המנהיגים של הקבוצה בשנתיים האחרונות, כמו גם לאחד מאהובי הקהל, לצד עבודתו במחלקת הנוער של המועדון וקידומה להישגים.

עופר ורטה גדל בקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד ובאמצע העשור הקודם היה נחשב לאחד המגנים הטובים בישראל, מה שגרם לקבוצת הפועל ת"א לרכוש אותו בשנת 2015. ההתחלה הייתה לא רעה, אך בעונתו השנייה בקבוצה מיעט לשחק והקבוצה נשרה לליגה הלאומית. עונה לאחר מכן חתם בקבוצה גדולה נוספת בכדורגל הישראלי, בית"ר ירושלים. לאחר מכן עבר להפועל נצרת עילית, ממנה להפועל ר"ג, לא.ס אשדוד, ממנה עשה השבוע סיבוב פרסה חד וחזר לאותה הפועל ר"ג כאמור.

"לעזור לצעירים ולתרום מהידע שלי"

בראיון למדור הספורט של "השבוע באשדוד" מספר לנו ורטה על ההחלטה שלקח, על הציפיות לעונה הקרובה, על ההכנות, על הקשר עם הסוכן וכדורגלן העבר האגדי, אבי נמני ומשתף אותנו על המחשבות בנושא ליום שאחרי הכדורגל.

שלום עופר. מה גרם לך לקבל את ההחלטה לחתום בהפועל ר"ג?

"שהייתי בפעם האחרונה בהפועל רמת גן הייתי אמור להישאר לעוד שנה נוספת אך דברים לא הסתדרו ועכשיו רוני אוואט שהיה מאמן שלי בהפועל אדומים אשדוד לקח אותי איתו לרמת גן לקדנציה שנייה. וכמובן שהאנשים מסביב שאני מאוד אוהב גרמו לי לחזור."

מה הציפיות שלך מעצמך ומהקבוצה בעונה הקרובה?

"הציפיות שלי באופן אישי הן להתקדם ולהראות את היכולות והניסיון שלי, לעזור לצעירים להתקדם ולתת להם מהידע שלי. ומהקבוצה מקווה שנהיה בחלק העליון של הטבלה כי לשם הקבוצה מכוונת ואמורה להיות."

איך אתה מתכונן לעונה הקרובה? יש אימונים מיוחדים?

"אני מכיר כבר את האימונים של רוני אוואט. מכיר את הדרישות שלו ואנחנו מתכוננים לעונה הקרובה ביחד עם הצוות שלו, בצורה הכי נכונה וטובה לליגה."

מי הסוכן שלך ואיך הקשר שלך איתו?

"הסוכן שלי זה אבי נימני, אני איתו בקשר כבר מגיל 19 ככה שיש בנינו אמון וחיבור טוב מאוד. אבי הוא אישיות גם כשהיה שחקן גדול וגם כסוכן שחקנים".

יש משהו בקריירה שטרם השגת ואתה רוצה להשיג?

"משהו שאני רוצה להשיג בקריירה זה רק להמשיך ולשחק ולהחנות מכדורגל עד גיל ממש מאוחר".

האם יש מחשבות על היום שאחרי הקריירה? האם תחום האימון מעניין אותך?

"יש לי בינתיים תעודת מאמן עד ליגה לאומית בוגרים. לאמן זה משהו שאני אוהב, אימנתי שנתיים את הנוער של אדומים."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן