רן בן שמעון: "אשדוד היא הברצלונה שלי"

קבוצת מ.ס אשדוד חזרה ממחנה האימון בסלובניה וקיימה השבוע את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת פתיחת עונת 2022/23. המאמן בן שמעון: "הקשר שלי עם המועדון הוא עמוק". מכירת המנויים יצאה לדרך. חלוץ מגאנה חתם בקבוצה

צילום: דוברות מ.ס אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בסוף השבוע האחרון המשלחת של מ.ס אשדוד שבה הביתה ממחנה האימונים בסלובניה, וביום שלישי השבוע קיימה אירוע מסיבת עיתונאים בחדר המיועד לכך באצטדיון היא'. האווירה הייתה נעימה וניתנה התחושה שהמאמן רן בן שמעון בן ה-51, שפותח עונה שלישית בקבוצה, מרוצה מאוד מהסגל ומשלב ההכנות. "קשה מאוד להשוות בין העונה שעברה לעונה הזו, כי יש דינמיקה בתוך הקבוצה. יש לנו השנה קבוצה טובה, דינמית, מהירה וכל מחנה אימון הוא טוב. צריך לראות איך מתפקדים תחת לחץ. יש לנו שחקנים טובים. הנכס הכי גדול של מ.ס אשדוד הוא שהשחקנים הצעירים שלה כל הזמן מתקדמים." פתח המאמן שזכה לכינוי 'המערבב הלאומי', את מסיבת העיתונאים עם ציטוטים יצירתיים ("צל הרים, מים מפכפכים, חום מטבח ועוד שלל פנינות קסומות שנחסוך ממכם אותן). אין ספק שלדבר הוא יודע.

רב"ש גם התייחס לוותק שצבר בקבוצה: "אני אדם שמתרגש מהדברים הקטנים. לא צריך יאכטות ומטוסים בשביל לרגש אותי. קודם כל הצבעת האמון של המועדון הזה בי. הקשר שלי עם המועדון הוא קשר מאוד עמוק, מאוד אמיתי. ראיתי את זה במיוחד בתקופות הקשות שלנו ואני שמח מאוד ונרגש. כל שנה מחדש למצוא את הדברים שמרגשים אותך מחדש בבנייה מחודשת ואני עד עכשיו מחובר מאוד לכל מה שקורה פה."

במשך דקות ארוכות המשיך להחמיא בן שמעון למועדון ולעצמו וענה בסבלנות לשאלות העיתונאים ואמר בין היתר: "יש הרבה יותר בגרות במועדון. בקבוצה מצליחה יש הרבה מאוד מנהיגים. המהות שלנו היא כל הזמן לשלב שחקנים חדשים. יש עוד הרבה מאוד שחקנים שמסומנים ממחלקת הנוער". שאלה הזויה במיוחד שנשאלה במסגרת מסיבת העיתונאים הייתה 'איך מרגיש אחד משלושת המאמנים הכי טובים בארץ, שהוא פותח עוד עונה בה הוא לא מאמן באחד משלושת המועדונים הגדולים בארץ?'. בן שמעון לא התבלבל וירה: "אשדוד היא הברצלונה שלי. אימנתי בהרבה מאוד מאמנים ותמיד אני מחלק אותם למועדונים בריאים יותר ומועדונים בריאים פחות. כיף לי פה. יש לי סיפוק אדיר פה, לקדם שחקנים. יש פה הישגים שנעשים באשדוד. אישיים וקבוצתיים שאנחנו עושים אותם ואני מתכוון לעשות אותם גם השנה. לכל דבר יש את הזמן שלו ואני חושב שאני נמצא במקום הכי טוב בקריירה ואני שמח וגאה להיות במועדון הזה. כי אם לא, לא הייתי פה. שמח מאוד להיות פה. כיף לי פה".

אנחנו כמדור הספורט היחיד בעיר שמחויב לאמת מוכרחים להגיד אותה, על אף העברית היפה והצורה הנעימה בה מאמן מ.ס אשדוד מציג את הדברים. אם הפועל ב"ש הייתה רוצה אותך אדון בן שמעון, היית רץ לשם במהירות הבזק ולא מביט לאחור. אם מכבי ת"א הייתה רוצה אותך, היית עוד אתמול בקרית שלום. ומה לגבי מכבי חיפה? המועדון היחיד בארץ שמתנהל במקצועיות, אפילו בחלומות הכי רטובים שלך, לא בטוח שה יקרה…אולי את תשעת האוהדים של מ.ס אשדוד אתה מצליח לערבב ואת שאר מלחכי הפנכה. יתרה מכך, אילולא האליפות הסנסציונית עם קרית שמונה אי שם בשנת 2012, היום היית מאמן בליגה למקומות עבודה.

האקונה ממאטה

בהמשך השבוע הודיעה הקבוצה על החתמתו של החלוץ הגנאי בן ה-20 אבנעזר ממאטה. השחקן המתנשא לגובה של 1.84 מטרים, נבחן במחנה האימון בסלובניה, הרשים את הצוות המקצועי בכובשו 3 שערים ומגיע לאשדוד מקבוצת 'סקיי' מהליגה הגנאית. שווי השוק שלו הוא 50 אלף יורו על פי דיווחים שונים בכלי התקשורת, בקבוצה מאוד מרוצים ממנו והיה מי שהישווה אותו לאיגביני יעקובו (חלוץ נבחרת ניגריה האגדי, שכיכב במכבי חיפה ובליגה האנגלית הבכירה, במדי קבוצות פורטסמות ואברטון). גם ההחתמה הזו, כמו עוד הרבה החתמות בעבר, מתכתבות עם רוח ומטרת המועדון. לקנות בזול ולמכור ביוקר. אין באמת הזדמנות אמיתית לאשדודים חוץ מכאלה שלכאורה, נולדו למשפחה הנכונה. לנו נותר רק לאחל בהצלחה למ.ס אשדוד.

בלוף מכירת המנויים

בקבוצה הודיעו לפני כמה ימים על פתיחת מכירת המנויים, כאשר מחירם נע בין 350 ל-450 שקלים. אמנם לא יקר, אך לא ברור מדוע בקבוצה עם כל כך מעט אוהדים, לא מחלקים מנויים בחינם. סביר מאוד שגם זה לא יעזור למלא את יציעי קבוצת הבית באצטדיון היא', אבל לפחות יווצר רושם קהילתי, שאולי ימשוך אחריו אוהדים חדשים. אבל האמת הכואבת היא שכמות האוהדים לא מעניינת את הספונסר הבלתי רשמי של הקבוצה והעבריין המורשע, ג'קי בן זקן. הוא לא מתפרנס מהם. לקבוצה יש גב כלכלי מהחזקים בליגת העל, כאשר עיריית אשדוד תומכת בה בצורה נדיבה, כמו גם זכייני הטלוויזיה והמועצה להסדר ההימורים בספורט. לקבוצה יש תקציב קבוע של 15 מיליון שקלים (הערכה) בלי לעשות דבר וחצי דבר. תמצית הבלוף של הכדורגל הישראלי.

לגבי מספר המנויים שנרכשו, לא תקבלו תשובה בשלב הזה. מדוברות הקבוצה נמסר: "המכירה רק נפתחה, אז עדיין לא מוסרים נתונים. פתחנו את המכירה רק בשבוע שעבר. ברגע שנסיים את המכירה נעדכן". ואנחנו מהמרים שלא נמכר אף מנוי עד כה, כי האשדודים לא פראיירים. מה גם שגם המקורבים שקוראים לעצמם אוהדים, מקבלים מנוי בחינם. אם נתעלם מהמקורבים, מהשחקנים, מצוות המועדון ובני משפחותיהם, ספק אם הקהל של מ.ס יכול להרכיב מניין לתפילת מנחה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן