בהילולת משה רבינו: הרב הראשי שיינין והרב עובדיה דהן עם תלמידי ישיבה עלו לקברם של נרצחי 7 לאוקטובר

ביום פטירתו של משה רבנו, יזם הרב עובדיה דהן שיעלו להתפלל בחלקת הנרצחים "ש6" בבית העלמין

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השר לשירותי דת ח"כ הרב מיכאל מלכיאלי פנה בבקשה מיוחדת לראשי המועצות הדתיות ומנהלי חברות קדישא ברחבי הארץ, היות שנהגו ביום זה אנשי חברה קדישא ושל כל העוסקים בטיפול בנפטרים, לצום ולהתפלל בבית העלמין כדי לבקש מחילה אם שמא לא נהגו בכבוד הראוי כלפי המתים, על כן מבקש כבוד השר, השנה עקב אסון טבח שמחת תורה, מכל מי שביכולתו, לעלות במיוחד אל קברי הנרצחים על קידוש השם במלחמה זו, שעליהם נאמר "שאין אף בריה יכולה לעמוד במחיצתם".

השר מלכיאלי ביקש, כי בעת העלייה לקברי הנופלים, יבקשו המבקרים בזכות הקדושים שימליצו טוב וירעיפו רחמים ממרומים על כלל תושבי מדינת ישראל ולהתפלל לשחרורם המהיר של החטופים, להחלמתם של הפצועים, ולהצלחת דרכם של החיילים ואנשי כוחות הביטחון במאבקם נגד האויב בכל מקום.

הרב עובדיה דהן עלה עם קבוצה של כעשרים בני ישיבה שהתפללו וקראו תהילים לעילוי נשמתם.

בשעות הצהריים הגיע שוב הרב עובדיה דהן בלווית הרב הראשי הרב יוסף שיינין לחלקה המיוחדת שהקימה המועצה הדתית – "ש6". הרב שיינין צעד בין המצבות והתבונן ולאחר זמן נעמד בצד הקברים וקרא תהילים יחד עם הרב עובדיה דהן מתוך ספרים שהביאו עימם.

לאחר מכן הדליקו נר נשמה לעילוי נשמתם. משם ניגש לקרוא את שמות הנרצחים הי"ד החקוקים באנדרטת הזיכרון.

הרב שיינין בירך את הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית על היוזמה הברוכה לזכרם ולכבודם של הנרצחים הקדושים הי"ד בהעמדת אנדרטת זיכרון, הביע את התפעלותו מהפסוק שבתהילים שנחרט לכל אורך האנדרטה: "ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם", על רקע אבן שיש בתבנית מפת ארץ ישראל.

מנכ"ל השר לשירותי הדת ר' יהודה אבידן אמר לרב עובדיה דהן שזה היה מרגש מאוד לראות את היוזמה הברוכה והמרגשת כשעליתם על קברם, התפללתם והדלקתם נרות לזכרם, זה בהחלט קידוש ה'.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן