את מי זה מעניין במי החרדים ייתמכו לראשות העיר אשדוד

המרדף של שני המועמדים לראשות העיר אשדוד ברק סרי ויחיאל לסרי אחר החרדים מעורר שאלות מה עם שאר האוכלוסייה באשדוד. מי רודף אחריהם לקבל קולות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נדמה שהשיח סביב מערכת הבחירות הקרובות באשדוד מתמקד בעיקר סביב שאלה חשובה מאוד: במי יואיל בטובו יו"ר ש"ס אריה דרעי וגם האדמורים של אגודת ישראל לתמוך לראשות העיר אשדוד.
שניים מתקוטטים על הקול החרדי: יחיאל לסרי וברק סרי.

נכון שכ30 אחוז הצבעה של החרדים שווה הרבה לכל מועמד. תשאלו את ראש העיר הנוכחי ד"ר יחיאל לסרי שזכה להיבחר 3 פעמים בזכות הקולות האלה.
גם קודמו צבי צילקר המנוח שטיפח את החרדים זכה מהם לקולות ולהיבחר בזכותם.
ברק סרי, מקורבו של דרעי, כך אומרים כולם יהיה זה שיקבל את תמיכת ש"ס וזה יהיה תלוי בתמיכה שיקבל בציבור הכללי. באחרונה נראה שהוא בכיוון.

אז מה הפלא שעל כל מסיבת בר מצווה פתיחת בית כנסת מסיבת חתונה של אחד מראשי החרדים הופכת לשיח ובעיקר להשערות וניתוחי ניתוחים איך התקבל ברק סרי ואיך התקבל היריב שלו יחיאל לסרי.
דיווחים סותרים שלסרי התקבל בחמימות אחרים מדווחים על כך שהתקבל בקרירות. ודיווחים שברק סרי התקבל בכבוד ובהרמת כוסית עם דרעי וגם ברכה מצולמת של הבבא ברוך יכולה להועיל

והכי מדהים שכתבים חרדים ברמה הארצית מנפקים ציוצים כל אחד לפי טעמו ותמיכתו. כל צד טוען למשל שבמסיבת הבר מצווה של הנכד של דרעי האיש שלו קיבל את הכבוד הגדול ביותר והוא זה שיזכה בקולות החרדים.

המעורבות של האתרים הפרשנים והכתבים החרדים הארציים בכלל נושא לתחקיר מעמיק. מה בכלל מעניינת אותם העיר אשדוד?
ובכן העיר השלישית החרדית בגודלה מעניינת מאוד.
זה מעניין כי זה כוח השפעה ויוקרה. די להזכיר את ישיבת מועצת העיר האחרונה בה אושרו הקצאות וכספים לעשרות עמותות חרדיות. ייאמר כי מגיע להם לחרדים לקבל את צרכיהם אבל נדמה שהשיח סביב החרדים וסביב השאלה המי יתמכו צריכה לעורר שאלות ובעיקר למועמדים ברק סרי ויחיאל לסרי וגם לשאר המועמדים .
השאלה הגדולה מה עם 70 אחוז שאר האוכלוסייה באשדוד שבה חילוניים מסורתיים עולים מחבר העמים. למה סביבם לא מתנהל שיח אמיתי מעמיק. למשל בנושאי חינוך תעסוקה פקקים קאנטרי זוגות צעירים והרשימה ארוכה.
הייתי מצפה מהמועמדים כולם להציע תכניות רציניות עבור המגזר הדומם והשקט שמניע את העיר.

החרדים זה בסדר הם כבר יודעים איך לקבל באמצעות המנהיגים שלהם. לציבור האחר צריך להציע גם . לא חיבוקים נשיקות וויסקי. הצעות ותכניות למען אשדוד טובה יותר

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן