אשת השנה שלא עושה חשבון

העיתונאית תמי אברהמי בת 36 נשואה ואמא ל- 4 גדלה באשדוד, הייתה במהלך שירותה הצבאי גם קצינת העיר אשדוד, בין היתר הספיקה ללמוד תואר ראשון במינהל עסקים, שימשה ראש מינהלת מרינה סיטי עד שפוטרה, תבעה את העירייה וזכתה, ושימשה כדוברת של שרת הקליטה סופה לנדבר. בהמשך למדה לתואר שני בתקשורת פוליטית שם נולד הרעיון להקים את האתר "אשדוד היום" בו היא כותבת, מנגחת ולא עושה חשבון למוסדות העיר, לקבלנים ולכל מי שראוי לביקורת

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תמי אברהמי, בת 36 נשואה ואמא ל- 4 ילדים קטנים, הספיקה הרבה בשנים מעטות. ואין ספק שהיא ראויה להיות אשת השנה בתקשורת. היא מוכיחה שאפשר לשלב קריירה ציבורית וחיי משפחה. היא נולדה וגדלה באשדוד והפכה עם השנים להיות פעילת ציבור ומובילת דעת הציבור. בנובמבר לפני שנתיים פתחה אתר אינטרנטי "אשדוד היום”,אתר בו היא כותבת בלי חשבון ואשר צובר קוראים. היא לא מחשבנת ונלחמת למען הציבור. בין המאבקים שלה השנה, פרוייקט התחבורתי "הגל הירוק”.
אברהמי, סרן במיל׳, הייתה קצינת העיר אשדוד לאחר מכן שירתה מגוון תפקידי קצונה גם בפיקוד העורף, באגף התקשוב וגם במרכז הולה שהקימה מאפס. היא בוגרת תואר ראשון בניהול ומדעי המרינה. כשקמו מנהלות הרבעים שימשה כראש מינהלת המרינה – סיטי, עד שפוטרה מהתפקיד. "עשיתי את התפקיד לשביעות רצונם של התושבים, נלחמתי בשחיתות שזיהיתי בתחום האשפה והחלטתי שאני לא יכולה לתת לזה יד ורציתי לשפר. שלא ניתנה לי הזדמנות פוטרתי, לאחר מכן תבעתי את עירית אשדוד בית הדין קבע שהפיטורין לא היו כדין וקיבלתי גם סכום כסף גדול" .
בהמשך היא שימשה כדוברת ומנהלת לשכה של שרת הקליטה לשעבר סופה לנדבר, תושבת אשדוד בעצמה. "עבדתי הרבה עם האישה הצנועה והטובה הזאת, קיבלתי ממנה הרבה מאוד על עשייה ציבורית ואיך עוברים מרמת המקרו לרמת המיקרו. זאת אומרת שעל אף שלנדבר היהתה שרה בכירה בממשלה, זה לא מנע ממנה להיפגש עם תושבים, ואנשים שהיו צריכים את העזרה שלה, ולא מנע ממנה לעזור ובשל כך אני מעריכה ומעריצה אותה. היא חברה טובה שלי עד היום. אלמלא החוק שהיא יזמה ופעלה רבות לאישור שלו בממשלה ובכנסת, לא היה קם פה בית חולים באשדוד. גם פרופ׳ שמר יו״ר בית חולים ׳אסותא׳ יודע שהיא מיחדת”.
לדבריה, הרעיון להקים אתר נולד במהלך הלימודים לתואר שני בתקשורת פוליטית "החלטתי לפתוח את' אשדוד היום' שהנושאים העירוניים פגעו בי בכל חלק בגוף, ורציתי להביא אותם לידי ביטוי ולכתוב את הסיפור של העיר כפי שאני רואה אותו בעיניים שלי, רציתי להביא את הידע שלי לידי ביטוי ברמה הציבורית ולא לבזבז אותו לשיחות סלון בלבד ולשמחתי העבודה שלי נענית בחיוב ע״י הציבור שפוקד את האתר מידי יום וכמה פעמים ביום. היו כמה ניסיונות שניסו לרכוש את האתר וסירבתי בנימוס מהסיבה הפשוטה שאם אני ייתן לגורמים בעלי אינטרס להיכנס לי לדבר הזה, זה כבר לא יהיה כזה מקודש ורציתי לשמור על הטוהר שלי. מאוד הושפעתי מהקורסים שעברתי באוניברסיטת ת״א – בחוג לתקשורת פוליטית ושם הבנתי את המשמעות האמיתית של התקשורת בכל מקום בעולם ובארץ בפרט ושיש את ההיבט הדיגיטלי שהצלחתי לאתר, והוא גם יותר זול מהמודפס, קצת יותר נגיש אז החלטתי לפעול בהתאם לנושאים שלמדתי בחוג לתקשורת״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן