הכי יפה שיש: יובל גור נבחרה למלכת היופי 2020

בצל משבר הקורונה, התקיימה השנה תחרות מלכת היופי בהפקת אורי קריספין, ברשתות החברתיות. הזוכה היא יובל גור בת ה-18 מגן יבנה, שחולמת לעסוק בעריכת דין

צילום: אורי קריספין
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בטקס מרשים ללא קהל הוכתרה באמצע השבוע מלכת היופי לשנת 2020: קוראים לה יובל גור 18 מגן יבנה ומי שהכתירו אותה היו 4 מלכות יופי לשעבר: מעיין קריספין מלכת היופי של ישראל לשנת 2015 מהעיר אשדוד, טל בן חיים מלכת היופי 2010 ומיס פרוגרס איטליה מתל אביב, קים סונדין מלכת היופי 2017 רחובות, ומוריה פרץ מלכת היופי 2018 אשדוד. את הסגנית ראשונה נויה שמיל 17 אשדוד הכתיר צוות מעצבי השיער מהמספרה של יוסי אוחיון. לראשונה, בהיסטוריה של טקס בחירת מלכת היופי התחרות נערכה ללא קהל. הקורונה אמנם השביתה מספר רב של אירועים ברחבי הארץ אבל, את המסורת הזאת אי היה אפשר לעצור. הרעיון הפעם היה שונה לחלוטין כמות המתמודדות הסתכם ב-16 בנות שהגיעו מרחבי הארץ. הרצליה, רחובות, גן יבנה, אשקלון, מושב ינון, מושב בית חנן ואשדוד. ובמקום הלוקיישן המוכר "המשכן לאמנויות הבמה אשדוד״, הוא נערך במסעדת "ארמיס על החוף" אשדוד והועבר ברובו בלייב בפייסבוק.
השנה חולקו 5 תארים ותואר נוסף המצטיינת של התחרות שבו זכתה ארד עמית 20 ממושב ינון, את חביבת הקהל רותם צריקר 16 אשדוד הכתירו ליליאן סבן ׳הסבתא היפה בישראל׳ והתגלית של תחרות סבתוש אחלאם עבד אל קאדר.

צילום: מוטי קדוש

את נערת החן אפרת אמויאל בת ה-17 אשדוד, הכתירו האיש ומכונות השיזוף עמירם בן זקן ,נופר בן זקן מ"קליניק לייזר" ומעצבת הציפורניים ענבל ביטון, את תואר תגלית השנה קטפה אנסטסיה נקלייב ומי שהכתירו אותה היו מעצבת הגבות בקי בקר ורונן לוי הבעלים של מסעדת ׳ארמיס׳ אשדוד.

גם יפה וגם חכמה

מלכת היופי כאמור היא יובל גור (18), תלמידת תיכון ׳אורט רבין׳ מגן יבנה שסיימה י"ב בהצטיינות עם בגרות מלאה 5 יחידות בערבית ו-10 יחידות בסייבר ומצפה לגיוס בדצמבר. נכון לימים אלו היא לומדת בניית ציפורנים ובעתיד הרחוק היא רוצה לעסוק בעריכת דין. ושימו לב לנתון הזה יש לה חבר.

צילום: מוטי קדוש

בנוסף לכתר הנכסף, המלכה זכתה בתכשיט זהב מהודר מתנת חנות התכשיטים ׳כוכב הזהב׳, מנוי במועדון הכושר ׳סווט סטאר׳ אשדוד,ערכת איפור מרשימה מבית המאפרת הראשית של התחרות, מלכת היופי של ישראל בדימוס׳ רוית אסף. חבילת מוצרי שיער מבית wellness,הלבנת שיניים מתנת white, שוברי שיזוף מתנת עמירם בן זקן, טיפולי לייזר מתנת "קליניק לייזר", עיצובי ציפורניים מתנת ענבל ביטון, ועיצוב גבות מאת בקי בקר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן