אשדוד סיטי בשירות בית"ר אשדוד

אשדוד סיטי ניצחה את בני יצ'לאל בתוצאה 1-2 והרחיקה אותה מהמוליכה, בית"ר אשדוד, שניצחה 3-5 בגדרה. הפועל בני אשדוד ניצחה את קרית עקרון בתוצאה 1-2. סיכום ליגה ג' מרכז, מחזור 21

צילום: טוטו פוטו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המחזור ה-21 של ליגה ג' מרכז, האיר פנים לנציגות האשדודיות שלנו, שהשיגו ניצחונות מרשימים. בית"ר אשדוד המשיכה להתבסס במקום הראשון בטבלה וכעת היא מקדימה את סגניתה, נחלת יהודה ב-3 נקודות. הקבוצה של חיים קנפו וניר איבגי יצאה ביום שישי האחרון למשחק חוץ באיצטדיון גדרה, למשחק חשוב מול בית"ר גדרה. מוליכת הטבלה והמועמדת לעלות לליגה ב' הסתדרה כהלכה בגדרה, כבשה חמישייה וחזרה משם עם כל הקופה. אלירן כהן בדקה השנייה וצמד של אלנור אלייב בדקות 20 ו-45, הורידו את אשדוד להפסקה ביתרון נוח של 3 שערים. במחצית השנייה המארחת הצליחה לחזור למשחק וצמצמה את התוצאה בדקה ה-56. אבל מתן גנון בדקה ה-75 ואריאל טרבלסי בדקה ה-78 הגדילו את היתרון ל-5-1. עד לשריקת הסיום גדרה כבשה פעמיים ובסיום: 5-3 לבית"ר אשדוד שמתחילה להריח את ליגה ב'.
כאמור, מי שעזרה לבית"ר אשדוד, היא אחותה הצנועה אשדוד סיטי, שאירחה ביום שישי האחרון בסינטטי הקטן את קבוצת הצמרת בני יצ'לאל. שני שערים במחצית הראשונה של יחיאל צגאי, שקבע 0-2 לאורחת לא גרמו לסיטי לאבד תקווה. רועי ביסמוט צימק בדקה ה-44 וסימן על הבאות. בדקה ה-57 שי אמר איזן את התוצאה ובדקה ה-63, שלמה אקלו קבע את תוצאת המשחק: 2-3 לאשדוד סיטי.
הפועל בני אשדוד אירחה בשישי האחרון באיצטדיון הסינטטי את מכבי קרית עקרון. בני אשדוד כבשה פעמיים במחצית הראשונה (4 ו-16) מרגלי נגה מלסה שהשלים צמד. עקרון הצליחה לצמק במחצית השנייה ובסיום: 1-2 לאשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן