תיקו מאכזב לאדומים בקרית גת

האדומים אשדוד ונועלת הטבלה, עירוני קרית גת נפרדו בתיקו 1-1, במסגרת המחזור ה-20 בליגה א' דרום. אבי בוטבול כבש לאדומים. נעים, שמועמד להפועל רעננה מליגת העל, מרגיע: "סבלנות ואורך רוח אף פעם לא מזיקים". במחזור הבא: בית"ר נורדיה מגיעה (שישי, 13:30, סינטטי)

צילום: מדיה האדומים
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת האדומים אשדוד יצאה ביום שישי האחרון למשחק חוץ באיצטדיון העירוני בקרית גת, מול עירוני המקומית, לעיני 150 צופים. בעוד החלום לתפוס את המקום הראשון בטבלה נגוז, כעת נראה גם שהפלייאוף מתרחק מהאדומים, שצנחו למקום השביעי בעקבות המשחק המאכזב והלא משכנע מול עירוני קרית גת הצנועה.
נעים פתח בהרכב עם שחקני הרכש הטריים המגנים טל שטרית ויוסף עוודי והקשרים מישל רוס וגל אביב, בתקווה שהקבוצה תתחבר ותתגבר על משוכה לא חזקה במיוחד. אולם תקוות לחוד ומציאות לחוד. האדומים אשדוד הצליחה 'להפיל' את המשחק, על הנייר, הכי פשוט בליגה, מול קבוצה שצברה 4 נק' בלבד מ-19 משחקים.
פתיחת המשחק לא בישרה טובות בעבור האדומים, שאמנם הגיעו לחצאי מצבים, אך הציגו יכולת חלשה במחצית הראשונה. המחצית השנייה הייתה טובה יותר ובדקה ה-52 נכנס למשחק עוד שחקן רכש של האדומים, אבי בוטבול שהגיע מעירוני אור יהודה. בוטבול בן ה-21 בנגיעה הראשונה שלו בכדור, קיבל מסירה משריקי וכבש מתוך הרחבה את שערו הראשון העונה. כעבור רבע שעה נעים בחר להחליף את שריקי ובמקומו להכניס את הקשר עדן בן מנשה. החילוף ההגנתי גרם לאורחת לרדת אחורה ובדקה ה-79 קרה מה שפחדו ממנו באדומים. אביאל שלי המחליף של קרית גת, ניצל חוסר תשומת לב בהגנה האדומה, כבש מול סאלם את שערו השני העונה, הימם את האדומים וקבע את תוצאת המשחק: 1-1.
יובל נעים נשמע אופטימי כשאמר השבוע לאתר 'דאבל פס': "אני לא עושה סיכומים אחרי 7 משחקים. אנחנו נעשה פלייאוף ואם לא נעלה מהפלייאוף אז נעלה שנה הבאה. בסופו של תהליך, אני אביא את האדומים לאותו מקום שהבאתי את אשקלון והפועל ר"ג, כאשר בשלב הראשון זאת הליגה הלאומית ואחרי שנה או שנתיים, גם לליגת העל. סבלנות ואורך רוח, אף פעם לא מזיקים."
אחרי שבשבוע שעבר שמו של יובל נעים נקשר כמחליף לעמיר תורג'מן בסקציה נס ציונה, השבוע דווח כי המאמן בן ה-51 הוא המועמד העיקרי להיות מאמנה של הפועל רעננה, הנמצאת במקום האחרון בליגת העל ופיטרה את ניסו אביטן. אין זה סוד שהמאמן של האדומים מבוקש בקרב קבוצות התחתית של ליגת העל ובאדומים מתכוננים לכל תרחיש וצפויים לתת לנעים את ברכת הדרך אם יבקש לעזוב. מי שצפוי לקחת את המושכות במקרה כזה, הוא המנהל המקצועי יאיר אזולאי שיהיה המאמן עד לסוף העונה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן