המפגש המרגש של גלבר עם אלמנתו של צילקר, הפגישה בבית של בן זקן וגם על אוכל לשבועות

הרכילות באשדוד מהמדור של פריחה הפופולרי של עיתון השבוע באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שמעה שכ-150 נשים, גברים נוער ואפילו ילדים השתתפו בערב חוויתי לרגל חג השבועות, ובאו לחגוג וליהנות מסדנאות בישול טעימות שכללו הכנת גוזלמה – מאכל טורקי טעים ומיוחד, סלט פטוש עשיר, מלבי ועוד מאכלים טעימים ומיוחדים לחג שבועות. את הסדנה הראשונה העבירה שרה ג'יזל ללוש, תושבת אשדוד שהגיעה למקום החמישי והייתה מן המשתתפים הבולטים בתוכנית היוקרתית מאסטר שף, ואל הסדנה השניה הצטרפה השפית שרה מלכה אשר התמודדה גם היא, יחד עם שרה ג'יזל, בתוכנית מאסטר שף.

שתי הסדנאות הן תוצר לשיתוף פעולה מקסים ופורה של אהובה עמרם עם שירן גוזלצני – מנהלת השיווק של קניון סימול, רשת "ארקוסטיל" ו"משק 31".

בכנס התמיכה של הלן גלבר המתמודדת לראשות העירייה, שנערך במוצאי השבת האחרונה ובו השתתפו למעלה מחמש מאות תומכים ופעילים, בלטה משפחת צבי צילקר המנוח.

בכנס השתתפו הגב' חנה צילקר ובנה אייל, שהביעו תמיכה מלאה במועמדותה של הלן גלבר.

למשפחת צילקר המורחבת יש הכרת הטוב להלן גלבר, שהייתה נאמנה לצבי צילקר המנוח, ונותרה נאמנה לרעייתו חנה תבדל"א. כמעט יום יום גלבר בקשר עם חנה, האשה האהובה והנערצת בקרב תושבי אשדוד.

ובשבוע שעבר התקיים מפגש בביתו של ג'קי בן זקן ברובע י”א. במפגש השתתפו ד"ר יחיאל לסרי, ג'קי בן זקן, ממ"ק ראש העירייה גבי כנפו, אייל בן שמחון בעל אחד האתרים הרבים בעיר.

פריחה רוצה לעדכן, כי אמנם העיר אשדוד נחשבת לעיר היפה בארץ, אבל מבחינת הסוציואקונומית – אשדוד נמצאת בדרגה 4 כמעט כמו כפרים ערבים, ולכן עקב כך ההשפעה של אתרי האינטרנט על התושבים היא חלשה, ועל כך יעידו אלפי העותקים של עתון "השבוע באשדוד" שנמכרים בסופי שבוע.

חוץ מזה בגלל ריבוי האתרים, וגם חלקם ניתן לקנות את אהדתם בכסף ובשווה כסף, ורובם איבדו את האמינות שלהם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן