כבוד: סגן נועה תורג'מן מאשדוד, אחת הדגלניות בטקס יום העצמאות 

נועה תורג'מן (20)  קצינת מדריכות אב"כ בחטיבת חילוץ והצלה של פיקוד העורף, התראיינה בערוץ 12 לקראת סיום האימונים לטקס יום העצמאות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נועה, בוגרת מקיף ו', היא בת הזקונים של אריה תורג'מן מנהל אגף החופים בעיריית אשדוד וטלי תורג'מן, סגנית מנהלת בית ספר "רימונים" בעיר. בראיון היא סיפרה: "ההכנות בעיצומן, אנחנו ממש לקראת סיום, מרגישים את הסוף ומאוד מתרגשים". לדבריה "ההכנות המקדימות  היו  ארוכות ומאוד אינטנסיביות". לפני חודשיים הם כבר התייצבו על רחבת הטקס והחלו באימונים "נתנו את הלב לדבר הזה…יש ימים של עשר שעות של אימון. בכל יום  יש תדריך בטיחות ויש הפסקות, וכמובן מעטפת בה מאוד דואגים לנו. עשינו הכל לאט ובזהירות.." 

 יש לציין שזו הפעם השנייה מאז ה-7 באוקטובר, שנועה המירה באופן זמני את תפקידה כקצינת מדריכות אב"כ, שהוא לדבריה "מאוד משמעותי שאני  מאוד מתגעגעת אליו ", לתפקיד אחר. בפעם הקודמת היא הוזעקה יומיים אחרי שפרצה המלחמה, יחד עם מדריכות האב"כ שבפיקודה, לשקם  במשך חודש חמ"ל של פיקוד העורף בבסיס בדרום, שהותקף על ידי מחבלי החמאס, ושנפלו בו חיילים וחיילות.  

כידוע, הטקס שעד השנה שודר בשידור חי, צולם והוקלט הפעם ללא נוכחות קהל וישודר בערב יום העצמאות בערוצי הטלוויזיה וברשתות הרדיו.  על השאלה אילו סמלים וצורות הדגלנים ייצרו בתס"ח (תרגילי הסדר החמושים) שיבצעו  בטקס אמרה: "חכו לטקס, יש למה לצפות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן