כוכבת הרשת והדוגמנית מאשדוד אנה זק מדברת על הכל: "פרידות זה כואב וקשה כשאת חוזרת לבית ריק"

״פרידות זה משהו שקורה״. אנה זק על הפרידה מרועי סנדלר (צילום ארכיון: אור גפן). צילום: אור גפן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בריאיון פתוח שנשנתה הדוגמנית וכוכבת הרשת אנה זק האשדודית, ל-YNET היא סיפרה על הפרידה הכואבת מבן זוגה בשנים האחרונות רועי סנדלר: ״כשאת קולטת שאת חוזרת לבית ריק, אז באמת נופל האסימון שאין יותר את הביחד. היינו ביחד שלוש וחצי שנים של זוגיות מדהימה ואוהבת, הוא בן הזוג המשולם, אבל פרידות זה משהו שקורה. זה כואב וזה קשה וזה עצוב כי בסופו של דבר זה הבנאדם שאת ישנה איתו בלילה, איש הסוד שלך וזה לא קל״.

תכינו את מסכי ה-LCD: כוכבת הרשת ו״בית האח הגדול״, עינב בובליל, הגיעה לפני כשבועיים ל׳ביג׳ אשדוד, לצורך צילומים לכתבה בחדשות ערוץ 13. בקרוב השידור.

הופ הופ טרללה, תגידו המון מזל טוב לאדר כהן מעצבת האופנה האשדודית, זו שידה נקטעה בטיול בדרום אמריקה לפני כחודשיים, ונלחמה כמו לביאה לאורך כל הדרך, כי השבוע היא חגגה יום הולדת בסטייל. וזו התובנה שיש לה להעביר לאומה: ״יש לי היום היום הולדת ואני מרגישה כאילו נולדתי מחדש. מי היה מאמין שתוך זמן קצר אפשר להתבגר ב-20 שנה. עברו כמעט חודשיים מהתאונה, ועברתי כל כך הרבה, אבל בעיקר למדתי וזאת לא קלישאה״.

התבגרתי ב20 שנה. אדר כהן חוגגת יום הולדת

אחת בחרמון, השניה במרתון

אנחנו ממש מקווים שאתם לא מפריעים להילה בלילטי היפהפיה, הבת של מעצבת ברטה, שארזה את מעיל הסקי, הקסדה, לבשה תרמי, הצטיידה בכפפות ומשקפי סקי והצפינה עד לחרמון. ואילו ספיר נרקיס, האשה של הזמר ליאור נרקיס, העדיפה להשכים קום ולהצרף לעשרות אלפי הרצים במרתון תל אביב שהתקיים ביום שישי האחרון בתל אביב.

עושה את מרתון תל אביב. ספיר נרקיס

הפיינאליסטים של ״האח הגדול״, שהם במקרה בני זוג, שחף רז וטליה עובדיה, החליטו שהכי טוב חופשה מעבר לים, אז הם ארזו את המזוודה ובגדי הים והמריאו לחופים המדהימים של תאילנד, כדי להנות מהחופים הזהובים, הפוט מסאג׳ והפירות הטרופים הטעימים. עניין של כמה ימים והם כבר כאן.

אין כמו החופים המדהימים של תאילנד. שחף וטליה

ליהי טולדנו בתפקיד ערסית קטנה

השחקנית והזמרת ליהי טולדנו, שהיא הבת של הזמר המיתולוגי אבי טולדנו, ומתגוררת ממש לידנו בגן יבנה, לוהקה לסדרה הלייב אקשן ׳תלאתה׳ שם היא משחקת את אלה. מדובר בסדרה בת 20 פרקים שתעלה ב׳הוט׳ שבה משחקות שלוש נערות אקטיביסטיות מדרום תל אביב – ערביה, יהודייה ומבקשת מקלט  מאפריקה – מקימות להקה במטרה להבליט את הרקע הייחודי שלהן, אך צריכות להילחם בגזענות, סטיגמות ודעות קדומות בדרך אל ההצלחה. טולדנו הצעירה מגלמת את אלה המנסה לבדל את עצמה מאביה העבריין, שאת שם משפחתו הידוע לשמצה היא נושאת בעל כורחה. יחד, הבנות מקימות להקה בשם "תלאתה" (שלוש בערבית) וכותבות שירי מחאה על חייהן בעברית, ערבית ותיגרינית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן