אנאבל וד״ר רוי נקש: ״תעזרו לנו לעמוד על הרגליים״

התקופה האחרונה מלמדת את כולנו איך לצלוח אתגרים וקשיים ולהישאר בחיים. הסיפור של אנאבל נקש מוכיח עד כמה האמונה מחזקת ואיך לעיתים חלומות שמחים מתערבבים בחלומות בלהות. ד"ר רוי נקש, מומחה לנטורופתיה וחוקר מחלת הסרטן מזה עשור, נפל מסולם בעת שצבע קיר וקיבל מכה חזקה. בניסיון לסייע לעצמו, ניגש להתאמן אך בעקבות כך נותר משותק בפלג הגוף התחתון. בצירוף מקרים פתאומי, רק לפני זמן קצר החליטה אנאבל שבמקביל לגידול הבן ולסיוע בעסק של בעלה היא תגשים חלום, ופתחה עסק לבגדי נשים מעוצבים. כעת היא קוראת לנשים לסייע לה להתפרנס בכבוד, מספרת בפתיחות על הזוגיות תחת האתגר ומבטיחה: "אנחנו החברים הכי טובים ויש לנו זוגיות מושלמת. האמת שתמיד ידענו שאנחנו נשמות תאומות והרגע הזה והקושי הזה, הם ההוכחה לכך, ובעזרת ה' נעבור גם את זה"

״אנחנו מאמינים שבורא עולם יחזיר את בעלי על הרגליים". אנאבל ורוי נקש.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אנאבל נקש בת ה-42 חשבה שהיא נמצאת בשנה הכי טובה בחייה. כעת, כשהבן כבר בן 16, החליטה שבמקביל לסיוע בקליניקה של בעלה האהוב רוי, בן 48, ד"ר לנטורופתיה וחוקר מחלת הסרטן מזה כעשור, הגיע הזמן להגשים את חלום חייה ולפתוח עסק משלה לבגדי נשים.

אך המציאות, אתם יודעים, חזקה מכל דמיון, ולעיתים הקלפים נטרפים מבלי שאנו מבינים איך ומדוע. פציעה פתאומית של בעלה ריתקה אותו למיטה והשניים נקלעו למבוך בלתי ידוע. ובכל זאת, אנאבל מבטיחה, שאת כל החוזק והחוסן שפיתחו בחיי הנישואים שלהם יגייסו לטובת המשבר הנוכחי וגם הוא עוד יחלוף, היא מאמינה באמונה שלמה.

לפעמים חלומות מתגשמים?

אנאבל נקש היפהפיה (אגב השם ישראלי לחלוטין, פשוט אמה אהבה אותו מאוד והחליטה לקרוא כך לבתה) גדלה באשדוד ולמדה בתיכון מקיף ו' ולאחר מכן שירתה בצבא במרפאה בג'וליס. עם השחרור למדה משחק טלוויזיה וקולנוע בבית הספר של השחקנית ענת ברזילי .

היום כאמור היא כבר בת 42, נשואה באושר לד"ר רוי נקש מזה 17 שנה. ולשניים ילד משותף בן 16 "שהוא כל עולמנו" היא אומרת. ד"ר נקש מומחה לנטורופתיה וחוקר את מחלת הסרטן מעל עשור. השניים עברו לפני כתשע שנים להתגורר בגן יבנה הסמוכה, בבית קרקע שבו קליניקה המתאימה לעיסוק של ד"ר נקש. שום דבר לא הכין אותם למה שיקרה השנה.

במה עסקת עד עתה?

"הייתי עקרת בית ועזרתי לבעלי בעסק, עד שלאחרונה החלטתי שאני רוצה להגשים חלום שהיה לי מגיל מאוד קטן, לנהל חנות בוטיק לבגדי נשים בסטייל מיוחד”.

לפתוח עסק בתקופת מלחמה זו לא החלטה פשוטה…

"נכון, ובכל זאת, למרות כל החששות בעקבות המלחמה שמתנהלת. בתחילת חודש פברואר פתחתי את העסק שכל כך חלמתי עליו והתחלנו לתפוס תאוצה, אך הכל נקטע.."

מה בדיוק קרה?

"לאחר שלושה שבועות שבהם העסק היה פתוח, בעלי נפל מסולם בזמן שצבע את הבית, וקיבל מכה בגב. בהתחלה הוא הרגיש כאבים בגב, אך חשב שזה יעבור לבד.

מספר ימים לאחר מכן, הוא התאמן, בניסיון לשחרר את הגב, אך מאז אותו אימון הוא נותר משותק בפלג גופו התחתון.  הוא אושפז ב"שיבא" תל השומר וכעת אנחנו בביתנו בשיקום ביתי."

מה זה אומר על החיים? השתנו לחלוטין?

"ממש. אני צמודה אליו 24/7 ואעשה זאת באהבה רבה עד נשימתי האחרונה, אך אנו מרגישים כאילו הקרקע נשמטת מתחת לרגלינו.. בכל זאת, אני משתדלת לייצר שיגרה ולנהל יחד עם המצב את העסק שלי."

איך התחושה לנסות להגשים חלום כשאת בכזה חוסר אונים?

"אני פשוט מגשימה חלום, תוך כדי שאני חושבת שאני בחלום, בעקבות המצב של בעלי. מאוד כאובה, עצובה, אך יחד עם זאת מאוד תומכת ועוזרת לבעלי היקר והאהוב. העיסוק בבגדים היפים ובאופנה, וברצון לשמח את הלקוחות שלי, מסייע מעט עם הקושי הנפשי הגדול שלנו ועוד יותר יסייע אם יגיעו הרבה לקוחות וכך אצליח לפרנס בכבוד את משפחתי.."

קראתי פוסט חשוף שלך שבו את מספרת את סיפורך האישי ומבקשת לבוא ולקנות ממך כדי לסייע לך להתפרנס בכבוד, מניין האומץ?

" נכון, בפוסט שכתבתי בקבוצה של אשדוד בפייסבוק, הסברתי שאני לא מבקשת תרומות, אלא רק להתפרנס בכבוד. מה שהוביל אותי לכתוב את הפוסט הזה הוא המצב של בעלי, כרגע שאין באפשרותו לפרנס ולכן נותרתי מפרנסת יחידה עם עסק חדש, ואני באמת רוצה בכל מאודי להצליח בו, למרות המצב. לכן נשים יקרות, אני יותר מאשמח להלביש אתכן לכל מטרה ולראות את החיוך שלכן על הפנים. וכשאתן מרוצות מהסטייל, אני מרוצה הכי בעולם וכך אני יודעת שעשיתי בחירה נכונה להגשים את החלום".

אילו תגובות קיבלת בעקבות הפוסט?

"בעקבות הפוסט שהעליתי בקבוצה של אשדוד, אני מקבלת הרבה תגובות מרגשות, שמחממות לנו את הלב ומקבלת גם הרבה פניות לגבי הקולקציה שלי, שזה משמח מאוד. אשמח שכל מי שקוראת את הכתבה ומעוניינת להזמין תפנה אלי 054-5252270, אפשר גם להגיע למדוד ואפשר להזמין עם משלוח חינם באשדוד והסביבה. מציעה להיכנס לעמודים שלי בפייסבוק ואינסטגרם Annabel" fashion boutique."

ספרי קצת על הבגדים שאת מוכרת ועל הסטייל המיוחד שלך

"הבגדים שאני מוכרת הם בגדי נשים מעוצבים, בסטייל, מהבדים האיכותיים ביותר. הבגדים מתאימים לנשים במידות SML וכוללים בגדי יום יום, קז'ואל, ספורט, חליפות מחוייטות, בגדי מעצבים, שמלות, נעליים ואקססוריז. יש גם ליום יום, וגם לאירועים, לחגים ולכל סיבה שלא תהיה".

נשמות תאומות, גם בטוב וגם בקושי

את מתחזקת גם חנות בחוץ?

"לא, החנות היא בבית שלי, אז אין עוברים ושבים ויש פרטיות . אני משלבת את העבודה יחד עם הטיפול בבעלי ויחד עם גידול בננו המתבגר שהוא כל עולמנו וביחד נשיג את כל היעדים. אנחנו משקיעים המון בצילומים של הקולקציה כדי שהנשים יוכלו להתרשם ומי שעוזרת לי המון וגם מצולמת בתמונות כדוגמנית היא אחותי היפה ליאת אלטיט, שעושה הרבה עבורי ואני מודה לה."

אילו יעדים את מציבה לעצמך?

"היעדים שאני מציבה לעצמי השנה זה קודם כל ולפני הכל, שבעלי יחזור ללכת על רגליו, ושחלום הבלהות הזה, שאנחנו נמצאים בו, יסתיים. היעד השני הוא להלביש כמה שיותר נשים ולגרום להן לחיוך ולהיות הכי יפות שיש".

ומה בעלך אומר על זה?

"בעלי כאן לידי בזמן כתיבת הכתבה ומוסר שהוא רוצה שכולם יידעו שהוא מאוד אוהב אותי, ומודה לי על כל מה שאני עבורו. הוא אומר "תודה מראש לכל מי שתגיע לרכוש מאישתי בגדים". 

אנאבל (מימין) עם אחותה ליאת שנרתמה להצטלם לקולקצייה שלה

ואיך שומרים על הזוגיות בזמנים כל כך מאתגרים?

"אנחנו החברים הכי טובים ויש לנו זוגיות מושלמת. האמת שתמיד ידענו שאנחנו נשמות תאומות והרגע הזה והקושי הזה, הם ההוכחה לכך, ובעזרת ה' נעבור גם את זה".

נשמע שאת אופטימית, מצליחה לראות את הנס שבכל זאת קרה כאן? יש אמונה?

"האמת היא שתמיד היינו מאמינים והתחזקנו יותר בשנתיים האחרונות. אנחנו באמת ובתמים מאמינים שזה רק עוד מבחן קטן ומאמינים שבורא עולם יחזיר את בעלי על הרגליים".

מה החלום שלך?

"החלום שלי הוא שבעלי יחזור ללכת, כל השאר יהיה בונוס."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן