אם חד הורית חסרת אונים: נמצאת בבידוד עם ילדתה ועם ..נחש

אם חד הורית לילדה עם אוטיזם נמצאת בבידוד עם בתה לאחר שהילדה נחשפה לחולה מאומתת. לתדהמתה היא גילתה שלא רק הן בבידוד " ראיתי נחש במטבח" לוכד מהעירייה הגיע במהירות אך לא מצא את הנחש וכשכבר חשבה שהנחש ברח היא שוב נתקלה בו וגם בחולדה " אני מפחדת. לא ישנה מהפחד " היא אומרת.

"אני ממש פוחדת להיכנס למטבח". האם. צילום: דוד כהן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מה יותר מפחיד קורונה או נחש? אם חד הורית לילדה על רצף האוטיסטי נכנסה לבידוד לאחר שמלווה בהסעה של הבת אובחנה כחולת קורונה. לתדהמתה היא גילתה שהן לא לבד בבידוד גם נחש וגם חולדה נמצאות בבית. מספרת האם " המלווה בהסעה של בתי אובחנה כחולת קורונה ונדרשנו לבידוד. אנחנו מחכות למד"א שיבואו לעשות בדיקה.

המחילה ממנה יצא הנחש

הילדה לא רגועה וקשה להעסיק אותה בבידוד. לפני יומיים היא אמרה לי שראתה במטבח נחש. חשבתי שהיא מדמיינת ולא התייחסתי עד שנכנסתי למטבח וראיתי אותו"

ש: מה עשית?

" נמלטתי מהמטבח והתחלתי לצעוק. הדם ירד לי מהפנים. התקשרתי למוקד העירוני ובאמת תוך דקות הגיע לוכד מהעירייה אבל הוא לא מצא את הנחש והלך. בהתחלה נרגעתי חשבתי שאולי הנחש נמלט אבל אז ראיתי אותו שוב ואני לא יודעת מה לעשות וכאילו זה לא מפסיק גם חולדה גדולה ודוחה נכנסה למטבח"

ש: יש מצב שטעית ולא מדובר בנחש הרי הלוכד לא מצא?

" אין מצב. אני יודעת איך נראה נחש. מדובר בנחש שחור. ראיתי אותו ברור והוא נמלט לחור במטבח שכנראה דרכו הוא והחולדה נכנסו לבית. זה בית בקומה ראשונה" היא אומרת בנחישות. ומוסיפה " אני מפחדת להיכנס למטבח ולישון בלילה . פשוט פחד. אני לא יודעת מה לעשות. פניתי לעמיגור, אני מתגוררת בדיור ציבורי חזרו אלי ואמרו שהם לא יכולים לעשות כלום שהם כולם בבידוד ושהם גם לא מטפלים בדברים כאלה. אבל לפחות שמישהו יסתום את החור במטבח אין. אני לא יודעת מה לעשות. לא יודעת כבר מה יותר מפחיד קורונה או נחש. אני לא אדם פחדן או היסטרי אבל זה ממש מלחיץ". 

מהעירייה נמסר בתגובה;" הפניה במוקד העירוני התקבלה במוצאי יום כיפור בשעה 21:22 והלוכד הגיע למקום לאחר כ- 40 דקות בלבד. לאחר סריקה יסודית של הלוכד,לא נמצא נחש ופניה נוספת לא התקבלה במוקד".

מעמיגור נמסר: ״עמיגור מטפלת באחזקת הדירות אך איננה מטפלת בלכידת נחשים והדברה. יחד עם זאת עמיגור בודקת מול העירייה האם יש צורך בהדברת מכרסמים בסביבה, ותסייע לקדם הנושא מול העירייה״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן