יותר מידי אפשרויות? כך תמצאו משרד תיווך שיציע לכם דירות למכירה בטעם שלכם

אם הגעתם אלינו, אתם ודאי נמצאים בשיאו של תהליך חיפוש דירות למכירה ומאסתם; מאסתם בנסיעות ארוכות ובדירות שלא תואמות את התיאור שלהן במודעה המפתה שנתקלתם בה, מאסתם בבעלי דירות תאבי בצע. עושה רושם שלצאת ממעגל השכירות לא עומדת להיות משימה כל כך פשוטה, או שמא?

צילום: pixabay
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

זה הזמן לחסוך לעצמכם את העבודה הקשה, את הבלבול והמתח הנפשי ולהשאיר למקצוענים לעשות את העבודה בשבילכם – המתווכים. הם האוטוריטה בכל הקשור לדירות למכירה וכל שעליכם לעשות זה רק לספר להם מה בדיוק אתם מחפשים. אבל רגע, איך מוצאים משרד תיווך לא פחות ממעולה? 

הכל על דירות למכירה ממתווכים

  • רישיון – קיבלתם המלצות על משרדי תיווך שמציעים דירות למכירה לא פחות ממושלמות? הדבר הבא שעליכם לבדוק הוא האם יש לאותו משרד רישיון לתיווך נדל"ן, האם אותו רישיון נמצא בתוקף, ועוד. כמו כל תחום אחר, גם בעולם התיווך הרישיון מעיד על רצינות, על וותק וניסיון ומבטיח לכם שתקבלו שירות מעל למצופה ובסופו של דבר, דירה מהחלומות בתנאים הגיוניים. 
  • התשלום – בממוצע, מתווכים נוהגים לגבות סכום של 2% מסכום הנכס. עם זאת, זה ממש לא אומר שאתם לא יכולים להתמקח. בסופו של דבר למתווך יש אינטרס לא רק למכור לכם את הנכס, אלא גם ליצור לעצמו מוניטין חיובי על מנת למשוך אליו עוד ועוד לקוחות. תנסו, זה ממש לא יכול להזיק. בכל מקרה, בין אם התמקחתם או התחייבתם לתשלום מלא, הקפידו לא לשלם מראש ולבחון היטב את החוזה שמוצג בפניכם. 
  • כל התשובות לכל השאלות – עכשיו כשיש לכם מתווך שמלווה אתכם, הוא מתחיל להעלות בפניכם הצעות ונכסים אופציונליים שונים. חשוב לזכור להיות קונים חכמים, לשאול את כל השאלות על הנכס ששמתם עליו עין, הרי לא הייתם רוצים לגלות בתום המעבר שממש במקרה בדירה שלידכם מתנהלות פעילויות לא חוקיות. בדקו היטב את השכונה והאזור ואל תחסכו בשאלות.
  • תהיו מדויקים – תהליך חיפוש דירות למכירה הוא מתיש, אבל אפשר להצליח להקל עליו רק עם מעט סבלנות. דברו עם המתווך בפתיחות, תסבירו בדיוק – אבל בדיוק מה אתם מחפשים ומה אתם צריכים, כי המתווך בסופו של דבר יעקוב אחר ההוראות שלכם ויציע לכם נכסים בהתאם. ככל שתהיו מדויקים יותר רק התהליך יהיה ממוקד וקצר יותר.

כל מה שאתם צריכים – במקום אחד

ובעצם, למה לכם להתאמץ? בלחיצת כפתור אחת תוכלו לצאת לסיור בפורטל דירות למכירה מתקדם, ולהגיע לתוצאות הרצויות בהתאם לקריטריונים שאתם בוחרים; דירות מעולות מסוכני נדל"ן ומתווכים בלבד, ללא פרטיים המבקשים "לדפוק מחיר" על פי שיקול דעתם. בואו לבחור את הדירה הבאה שלכם בצורה בטוחה ויעילה, בלי הפתעות ובהתאמה מלאה לדרישות והצרכים שלכם. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן