אישום: תושב אשדוד איים על הוריו שסירבו לקנות לו בירה וסיגריות

תושב העיר נעצר לאחר ששכניו דיווחו למשטרה על צעקות מביתו. בחקירה התברר כי כשביקש מאביו לרכוש עבורו בירה וסיגריות והתבקש להמתין, איים לרצוח את הוריו

צילום: דוברות המשטרה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

משטרת ישראל עצרה חשוד שאיים לפגוע קשות בהוריו ותקף אותם והגישה נגדו היום כתב אישום.

האירוע התרחש ב-21 ביולי בשעות הצהריים. במוקד המשטרה התקבל דיווח מאזרחים על צעקות וקריאות לעזרה מדירת שכניהם. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע במידי והבחינו בתוך הדירה בגבר בשנות ה-30 לחייו,אשר צועק על הוריו ומאיים לרצוח אותם.

החשוד נעצר על ידי השוטרים והובא לחקירה במשטרת אשדוד. במהלך החקירה התברר כי החשוד דרש מאביו לקנות לו בירה וסיגריות במידי ולאחר שהתבקש על ידי אביו להמתין עד שיסיים לאכול החל לצעוק לעברו ואמר לו כי "הלילה הזה כולכם אני ארצח,הלילה אני לא יושן,לא יכול לישון בלי שתיה,בלי כלום". מיד לאחר מכן דחף החשוד את אביו,תפס אותו בחולצה ואמר לו "אני אהרוג אותך,אני אחנוק אותך אם לא תקנה לי עכשיו בירה וסיגריות". בהמשך ניגש החשוד אל אמו ואמר לה "היום אני אגמור אותכם".

במהלך חקירה מהירה ומקצועית נגבו על ידי חוקרי המשטרה עדויות ונאספו ראיות כנגד החשוד. היום הוגש כנגד החשוד על ידי חטיבת התביעות במשטרת ישראל כתב אישום חמור בגין איומים ותקיפה בבית משפט השלום באשקלון.כמו כן הוגשה בקשה לעצור את החשוד עד תום ההליכים נגדו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן