המחווה המרגשת של קובי טויזר לקשישה הערירית

הקבלן והיזם המצליח קובי טויזר ומשפחתו אימצו קשישה ערירית. לאחרונה הם דאגו לשפץ את ביתה של הקשישה שהיה מוזנח. בסופה הם דאגו לה לתנור ושמיכות חמות, רכשו לה מוצרים ומידי שישי מספקים לה אוכל חם

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הקבלן והיזם האשדודי קובי טויזר עושה חיל בעסקיו. אבל טויזר לא שוכח תקופות קצת יותר קשות בחייו ונוהג לסייע לזולת. רוב המעשים הם מתן בסתר שלא מגיעים לתקשורת. אבל טויזר ידוע כמי שעורך הילולות. לאחר מבצע "שומר החומות" הוא תרם ספר תורה לעילוי נשמת עידו אביגל ז"ל – הילד משדרות שנהרג מפגיעת טיל בשעה ששהה בממ"ד.

 הסיפור הבא מרגש לא פחות. כשמשפחת טויזר ״אימצה” את זוהרה. קשישה ערירית בשנות ה-80. וכך מספר שמעון אוחיון  שעוסק כקבלן ביצוע אצל טויזר וגוייס בעצמו לעזור לקשישה: "הקשר עם הקשישה התחיל כבר מזמן. הבת הגדולה שלהם נוהגת להביא לה אוכל חם בימי שישי. לפני כחודש וחצי היא פנתה לאמא שלה, אשתו של קובי, גלית, וסיפרה לה שהקשישה חיה בדלות והבית ממש מוזנח ושצריך לשפץ את המטבח שלה."

 טויזר פנה ליהודה חיות בעל נגריה ורתם אותו למצווה. חיות שיפץ את המטבח . ״יהודה עשה לה מטבח חדש. המטבח היה במצב גרוע. יהודה עשה הכל, חשמל, אינסטלציה״.

שיפצו את כל הבית וקנו ציוד

אבל העזרה הנדיבה לא סיפקה את בני הזוג טויזר, שהחליטו שאם כבר מתחילים במצווה, אז עד הסוף, ושגם הבית עצמו זקוק לשיפוץ. למבצע הזה נרתם הקבלן שמעון  אוחיון בשמחה ופשוט עשה שיפוץ כללי בבית. "כל עלות החומרים, הכל על חשבון משפחת טויזר. אנחנו תרמנו את העבודה. אם זה קרמיקה, צבע ממש שיפוץ כללי. בימים ששיפצנו את הבית הבאנו לה אוכל, חלב לקפה. היה מרגש לראות איך זוהרה מתרגשת מהשיפוץ של הבית. זה נתן המון כוח. אמרתי לגלית טויזר 'תביאי לי כל יום עבודות כאלה’. גלית  גם קנתה לה דברים לבית כמו מקרר חדש ומיקרוגל. בימי סופת ׳כרמל' היא קנתה לה תנור ושמיכות. אין דברים כאלה. הם ממש דאגו לקשישה שאין לה קרובים פה, ועזרו לה. בתקופה הזו, מאוד קשה לאוכלוסיית הקשישים, וזו בהחלט מצווה גדולה" אומר שמעון בהתרגשות.

הפנים היפות של אשדוד

לדבריו זוהרה, שדוברת בעיקר צרפתית ומעט עברית התרגשה על כל העזרה. "היא הרגישה בושה כשהבאתי לה את התנור אמרה לי ' די! זה יותר מידי כל הטוב הזה שאתם נותנים לי’, ורצתה לשלם אבל כמובן שלא הסכמתי”. קשה שלא להתרגש מהמחווה של משפחת טויזר אל הקשישה.

הם העניקו לה הרבה יותר ממטבח חדש. הם העניקו לה תשומת לב והרעיפו עליה חום ואהבה. ובתקופה שמתנדבי זק"א מוזעקים לא פעם לבתים של עריריים, רובם קשישים שנפטרו בביתם ונמצא כעבור מספר ימים במצב של אובדן צלם אנוש. ולאחר שלפי דוח העוני שפרסם הביטוח הלאומי, כי באשדוד מעל 18% מהקשישים חיים מתחת לקו העוני. הרבה מעבר לממוצע הארצי שהוא כ-13% מרגש לראות את היחס והעזרה לזוהרה. אין ספק כי קובי טויזר ומשפחתו וכן יהודה חיוט ושמעון אוחיון הם הפנים היפות של אשדוד. ולו היה מגיע הכתב חיים אתגר מהתוכנית “יצאת צדיק" הוא ללא ספק היה מעניק להם מדליה על המעשה המרגש.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן