שחזור מידע – איך זה עובד

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כשאתם משחזרים את המידע שאבד לכם, כשאתם רוצים להוציא קבצים ממכשירים ששבקו חיים או התקלקלו, כאשר אתם צריכים למצוא את מה שהיה בפלאפון ונעלם ולבצע מזעור נזקים – חשוב שתהיה לכם מעבדה טובה לשחזור מידע. 

כיום בשל הביקוש לסיוע בעת אובדן של נתונים וגם בשל יותר ויותר מכשירים שמאפשרים שמירה של קבצים, סרטונים, תמונות, קבצי קול, מדיה וכולי – יש חברות ואנשים פרטיים  שזקוקים לשחזור מידע באופן מידי. שחזור כזה נעשה על ידי מומחים שיודעים לבצע את כלל הפעולות והצעדים כדי שניתן יהיה לקבל  אחוזים גבוהים של מידע ותוכן אבוד. 

אבל מה צריך לדעת על הפעולה הזאת? 

פעולת השחזור מתבצעת על ידי אנשי מקצוע כמו בטיק טק שחזור מידע שיש להם את כל הכלים הטכנולוגיים והידע לבצע שחזור של קבצים, תמונות, סרטונים, וכדומה. אנשי המקצוע יודעים איך לשחזר מידע שאבד, כמו גם שהם יודעים לתקן מכשירים מסוגים שונים. אנשי המקצוע יכולים לעזור לפתור בעיות ולאתר מידע שאבד ממכשירים מסוגים שונים. 

מי זקוק לשחזור מידע? 

לסוג של שירות כזה זקוקים אנשים מכל הסוגים: זה יכול להיות חוקר במשטרה שרוצה להוציא מידע מתוך מחשבים של חשודים עד הורה שמחפש סרטונים מדיה ותמונות של הילדים שלו, או סטודנט שכתב את התזה שלו ואיבד קבצים ותכנים חשובים. 

השירות מתאים למגוון רחב של אנשים, בעלי עסקים, ארגונים ומוסדות וחשוב לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר שיוכלו לבצע עבורכם את הפעולה כמו טיק טק שחזור דיסק קשיח.

אז כיצד בוחרים מעבדה לשחזור מידע? הנה כמה דגשים שיש לשים אליהם לב: 

מקצועיות – ודאו שאתם בוחרים מעבדה מקצועית שיש בה אנשי מקצוע מומחים כמו מתכנתים, מהנדסי תוכנה, משחזרים מומחים ואנשים שיש להם ניסיון עם שיחזור דאטה  ונתונים. 

שירות – שימו לב כי המעבדה מתחייבת לספק שחזור של תכנים באחוזים גבוהים ואם לא יהיה חיוב על הניסיון. 

מחיר – בצעו השוואת מחירים בין מעבדות ובחרו את זאת שיכולה לספק לכם שירות ומקצועיות במחיר נוח המתאים לתקציב שלכם. שחזור מידע הוא דבר שיכול לחסוך עלויות גבוהות, ולכן במרבית המקרים, זאת הוצאה משתלמת. 

ניסיון – חשוב לבחור חברה עם ניסיון שיכולה לבצע שחזור מידע גם עבור מוסד או ארגון וגם עבור אדם פרטי. וודאו שהחברה התנסתה בביצוע פעולות במגוון רחב של מכשירים החל ממחשב נייד עד סמארטפון ואפילו התנסתה בשחזור מידע מתוך מערכות מידע, ממכונות ומערכות ממוחשבות ששייכות לארגונים מסוגים שונים. 

הקפידו לבחור את המומחים שיש להם ניסיון שירות כלים טכנולוגים מתקדמים ושירותי שליחויות בעת הצורך ותוכלו לבצע את שחזור המידע הדרוש לכם על הצד הטוב ביותר. בהצלחה! 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן