איך לקנות מקרר זול

קניית מוצר חשמל מרכזי עבור הבית, דוגמת מקרר, צריכה להיעשות בצורה מושכלת וחכמה. כך נצליח לרכוש את אותו אביזר במחיר זול יחסית, אך ברמת איכות גבוהה ומספקת. כיצד נבטיח קניית מקרר חדש לבית או למקום העבודה שיהיה לא רק זול אלא גם יעבוד בצורה טובה ולאורך זמן?

צילום: pixabay
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יש דרכים שונות להבטיח קנייה מוצלחת של מכשיר חשמל מרכזי וחשוב כמו מקרר. על מנת שתקנו נכון, אספנו בעבורכם כמה טיפים לקניית מקרר זול אך מוצלח, כזה שישרת אותנו נאמנה למשך שנים קדימה: 

קניית מקרר בגודל המתאים – אחת האפשרויות שכדאי לשקול כאשר אנו רוצים לקנות מקרר זול שיהיה גם טוב ושימושי לשנים רבות, היא רכישה של מקררים קטנים. בחירת מקרר בגודל המתאים והדרוש לנו באמת, במקום קנייה אוטומטית של מקרר גדול ורחב ידיים, יכולה להיות הרבה יותר חכמה במקרים רבים. למשל, כאשר לא מדובר במשפחה גדולה ובבית שבו חיות נפשות רבות, אין סיבה לקנות מקרר עצום שיישאר ריק ברובו. לפעמים ניתן בהחלט להסתפק במקרר בינוני או קטן, במיוחד במקרה של בית שבו מתגוררים זוג או אדם בודד, או מקום עבודה הרוכש את המקרר בעבור צרכים בסיסיים בלבד דוגמת משקאות קרים לרווחת העובדים. מקררים קטנים ואמינים ניתן למצוא כיום במחירים זולים במיוחד, וכך להוציא סכום מינימלי על רכישה משמעותית זו.

קניית מקרר זול אונליין – דרך נוספת להבטיח כי אנחנו מוצאים את המחירים והמבצעים המשתלמים ביותר עבור מקררים היא לחפש אונליין – במקום בו ניתן למצוא כיום את המגוון והמבחר הגדולים ביותר של מוצרים מכל סוג שרק ניתן להעלות על הדעת. במסגרת חיפוש ברשת ניתן גם לבצע השוואת מחירים מקיפה בקלות ובמהירות, כך שגם אם אנחנו כבר יודעים בדיוק באיזה דגם של מקרר אנו מתעניינים, נוכל למצוא את האתרים והחנויות שבהם הוא נמכר במחיר הטוב ביותר. בפרט, מומלץ להיכנס לאתרי קניות שונים, מאלו המרכזים כמויות גדולות של מוצרים, מבצעים והנחות. שם יימצא הסיכוי הטוב ביותר לקניית מקרר זול ואיכותי, כמו גם כל אביזר לבית ומכשיר חשמל אחר.

מקרר עם מקפיא עליון –מקררים המצוידים במקפיא בחלקם העליון, בדומה למרבית המקררים ה"מסורתיים" והישנים יותר שאנחנו מכירים, הם לרוב זולים יותר ממקררים שבהם המקפיא ממוקם בחלק התחתון. בשנים האחרונות נמכרים דגמים רבים של מקררים עם מקפיא תחתון או צידי (מקררי שתי דלתות), אך אלו לרוב יהיו יקרים יותר. על כן, במידה ואתם מחפשים אחר מקרר זול, כדאי מלכתחילה לחפש אחר מקרר "רגיל" עם מקפיא בחלקו העליון.

רמת האיכות חשובה מהעיצוב ומהמראה – לפעמים מוצרים יקרים יחסית, כמו מקררים, עולים יותר בגלל העיצוב, הנראות והאסתטיקה שלהם. כל הגורמים הללו בהחלט חשובים, אך במקרים רבים, ובמיוחד באביזר כמו מקרר, הם כנראה חשובים פחות מרמת האיכות והאמינות של המוצר. על כן, עדיף לבחור במקרר ברמת איכות גבוהה של יצרנית נחשבת ומוכרת על פני מקרר מעוצב שנראה טוב ועולה הרבה. בסופו של דבר, האיכות היא המשמעותית, ולא העיצוב, ופעמים רבות התפשרות על העיצוב הולכת יד ביד גם עם מחיר נמוך יותר.

אז אם אתם מחפשים מקרר קטן או גדול, עם מקפיא עליון או תחתון, מעוצב או פשוט – אתם מוזמנים לבקר באתר https://www.getit.co.il/ProdList/69//מקררים?filter=1&props=108&brands=

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן