אחרי ההטרדה, הגיעה תביעת הדיבה: בנחמו תובע את המתלוננת שחשפה את מעלליו

בתביעה שהגיש שמעון בן חמו בבית המשפט נגד אידית הרוש אחת מאלה שנפלו ברשתו, נחשפו פוסטים מסמרי שיער, שצורפו לכתב התביעה. באחד הפוסטים ששלח בן חמו לאידית הרוש לאחר שחשפה את מעלליו, הוא כתב: "היי אדית, אני נמצא על הקבר של רבי שמעון בר יוחאי במירון, קודם אני מבקש רפואה ובריאות לאמא שלך, לך ולילדים שלך, אני מבקש ממך סליחה ומחילה, אם פגעתי בך, אני נמצא בקבר של הצדיק לא בגדתי בך, אני מבקש סליחה…. לכי לבחור רכב טויוטה חדש, תקבלי עד הבית". בין הפוסטים שכתבה לו אידית אחת מקרבנותיו ושהוגש לבית משפט, חושפת שבן חמו ישב בכלא על אלימות

אדית הרוש ובנחמו. צילום: הפייסבוק שח אדית
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בחודש יולי השנה נחשפה פרשה בה מעורב איש העסקים שמעון בן חמו מאשדוד. בן חמו, איש עסקים בן 67, נעצר בחשד שהתחזה לכאורה לרב והונה כביכול נשים מרחבי הארץ. החקירה הועברה לחוקרי הונאה מחוז דרום, ולאחר חקירה סמויה נעצר בן חמו.  המשטרה חושדת כי בן חמו כביכול התחזה לרב, יצר קשרים עם נשים, שהן לא נשואות, סיפר להן בשיחה שיש לו זיווג עבורן ולאחר שאישרו לו לתת את פרטיהן לגבר המיועד, בעוד שבפועל, כך נטען, מדובר היה בבן חמו שהיה גם הרב ״השדכן״ וגם המשודך לכאורה. בן חמו שוחרר כעבור מספר ימים ממעצרו. בא כוחו באותו הזמן עו"ד קובי בן שעיה ציין בתגובתו לאחר שחרורו של בן חמו כי ״התיק ייסגר בלא כלום, כי לא בוצעה כל עבירה פלילית. יצוין כי מרשי הינו איש עסקים מכובד מאוד, סא"ל במילואים שתרם את חייו וגופו במשך שנים רבות לביטחון המדינה, המגיע ממשפחה ענפה ומיוחסת".


אידית הרוש, אחת מאותן נשים שנפגעו מבן חמו, הופתעה לקבל כתב תביעה בגין הוצאת דיבה מבן חמו ״הרצחת וגם ירשת״ היא שואלת בכעס. בן חמו הגיש באמצעות עו״ד עמית הרבט ועו״ד מורן רחמים, כתב תביעה לבית המשפט השלום בתל אביב נגד הרוש בסך 350,000 שקלים. בכתב הדיבה נטען בין היתר כי לאחר שחרורו של בן חמו מהמעצר ״אידית הרוש פתחה במתקפה אישית בוטה ומשולחת רסן, תלושה מן המציאות, תוך שימוש באמירות מכוערות ופסולות מאין כמותן, אשר נועדו, בין היתר, לבזות ולהשפיל את התובע. ״וכי הדברים פורסמו בתפוצה רחבה במדיות החברתיות השונות ובתקשורת הדיגיטלית, כאשר ידוע לנתבעת היטב כי בכך צפויים להיחשף לפרסום מאות אלפי אנשים, כפי שגם אירע בסופו של יום בפועל״ בהמשך נטען עוד כי בן חמו צולם בין היתר בתוכנית ׳המתחזים׳ של חיים אתגר והן בערוצי הטלוויזיה השונים, והכל ״עובר לחקירתו הרשעתו והעמדתו לדין של התובע. פרסומים אילו, ללא ספק, חרצו את דין התובע, לציין כי בגין פרסומים אלו הורשע התובע, ונתלה נפשית בכיכר העיר״ כן נטען כי נגרם נזק בלתי הפיך לשמו הטוב של התובע בריאותו ובריאות משפחתו. וכי בעקבות אירועים אלה: ״נרמסה כבודה של משפחת התובע. פרסומים אלו גרמו לסכסוך קשה ביותר בתוך משפחת התובע. בלתי ניתן לאיחוי״ וכי בעקבות התגובות והפוסטים הוגדר בן חמו: ״מצורע, שפל, אנס, נוכל, כלב חולה מין״ וכי מאז בן חמו ספון בביתו ״מנותק מסביבתו ומשפחתו, מושפל ומבוזה, לא מסתובב כאזרח חופשי באזור מגוריו והכל בשל אות הקין שהודבקה לראשו״.
להלן חלק מההתכתבויות בין השניים, שהינן חלק מכתב הדיבה שהגיש בן חמו:
ביום 11‪.‬5‪.‬20 כותב בן חמו לאידית הרוש ״היי אדית אני נימצא על הקבר של רבי שמעון בר יוחאי במרון, זה הלילה שלו, אני עם עוד אנשים, קודם כל מבקש רפואה שלמה ובריאות לאמך לך ולילדים שלך ולכל משפחתך, כאן בקבר של הצדיק מבקש ממך סליחה ומחילה, אם פגעתי בך, אני באתי אליך באמת בידיים נקיות, ונגיד והיה לי ואו משהו אחר עם משהי, לא בזמן שהייתי אתך, ואני פה בקבר של הצדיק. אני לא בגדתי בך, ואני באמת אוהב אותך, ושוב סליחה אם פגעתי. לכי לבחור רכב טויוטה חדש תקבלי עד הבית, ולא שכחתי את המשקפיים״.
אידית הגיבה בעלבון רב, בין היתר היא כותבת: ״על הקבר של הצדיק… תבקש מהבורא שייתן לך בריאות הנפש!!! אתה אדם זקן… בן 67 תתבייש יותר מבוגר מאבא שלי!!! שקרן, נוכל… כבר חודש ימים לא ישנה בלילות. איך נגעת בי… איך הצלחת לרמות אותי… אתה והמשפחה הנוכלת שלך״ והיא ממשיכה: ״אתה הרב!! אתה פוגע בנשים. בגללך אני מרגישה שנאנסתי. בגללך אני לא יכולה להסתכל לאבא שלי בעיניים. אתה אדם מקולל!!!… אשתך מלכה של אלוהים עזבה חולה!!! רק חבל שהחולה מטייל בחוץ ומטריד נשים במקום להיות בקבר או במחלקה סגורה״ והיא מדגישה: ״לעולם לא הייתי צריכה כלום מגבר! אמא ואבא שלי, הגבר של חיי מעולם לא החסיר לי כלום. והאחים שלי השומרי ראש שלי הם הגב שלי. רחמים עליך…. אדם שהולך לבית הכנסת ולקברי צדיקים… הבבא סאלי מתהפך בקברו… שאתה משתמש בו להפיל אותי, להפיל נשים. זוכר אמרתי לך שאם תפגע בי אתה תסבול??? אתה תסבול!!!. חי בארמון בכלוב ומתנהג כמו כלב מיירר איכס. כל הכסף בעולם לא שווה את מה שעשית אתה פוגע בנשים אתה גרמת לי להרגיש נאנסת״ והיא מסיימת ״אין תרופה שיכולה עם כל הכסף שלך לרפא אדם כמוך. אתה אצל הצדיק? תדליק לו נר ממני. ותאמר לו תודה על האונס שעברתי כי ממש לא התכוונתי להזדיין עם זקן בן 67״.

״מי לא רוצה סגן אלוף, דוקטור בכלכלה, איש עסקים עם וילה ליד הים באשדוד?

בקבוצת פייסבוק אשדודית הועלתה כתבה בנושא וכתבה דינה שקד: ״זה האיש, שאף אחד לא יתבלבל, שנים שמשכיב נשים באיצטלה של איש הגון, תורם גדול, בעל ייחוס משפחתי של דור צדיקים, של איש עסקים, סגן אלוף. האיש מתקשר רק לנשים טובות, חזקות, עצמאיות כלכלית״ בהמשך היא כותבת ״מי לא רוצה סגן אלוף, דוקטור בכלכלה, איש עסקים עם וילה ליד הים באשדוד? מי? האיש הזה חייב לשלם את מחיר עוגמת הנפש והבושה שגרם לכל כך הרבה נשים טובות, נשים שבאמת מבוססות כלכלית ורק חשבו שהרב הישיש ואלוקים הרחום שלח להם זיווג הוגן״ בן המגיבות הייתה אידית הרוש שכתבה בין היתר: ״ לא מאחלת לשום אישה ליפול לידי הרוצח נפשות הזה! לא מאחלת לשום אבא לדעת שרימו את הבת שלו. לא מאחלת לשום אח לדעת שקיים אדם שירמה את אחותו… בסך הכל בנות שרצו זוגיות ולא נוכל מתחזה ורמאי. כל הנשים נבחרו בקפידה. נשים עצמאיות, מסודרות וחזקות שהסכימו להכיר את התולעת הזה רק בשם הרב בשם הדת, בשם גילו 52 בשם הנכד של באבא סאלי רק שהוא לא ידע הנכד של באבא סאלי הביא אותי להושיב אותו במעצר. כל אדם שיפגע באישה וילדים יירקב בכלא. הבונזו עליי בן חמו היקר. כל ארוחה תיזכר בנשים שלקחת את נפשן וגופן״. תגובה אחרת היא כותבת: ״ סוף נוכל בכלא!!! לא רק שמשתמשים בכח זה אונס/ אינוס. כשאתה לוקח מאדם את הגוף והנפש במרמה בהחלט אונס. מרגישה נאנסת …. החיה הזה בגלימה ותואר של סגן אלוף בן 67 מספר שהוא בן 52. כל מה שאישה רוצה זה זוגיות, בואו אני אסדר לכן את האוזן מעל 40 נשים מסודרות עצמאיות בעלות נכסים אף אחת לא יצאה איתו בשביל כסף. ״ ובהמשך היא כותבת: ״בנות לכל אדם יש הזכות לבחור עם מי להיות. גם מי שיוצאת עם מבוגר זה בסדר!!! ללא שקרים, ללא מרמה ללא התחזות לרב ללא התחזות לד״ר לכלכלה וללא התחזות לנכד של בבא סאלי״.
הימים בין כסה לעשור בו האנשים לפני צום הכיפורים צריכים לבקש סליחה, אם בין אדם לאלוהים ואם בין אדם לחברו. הרוש שואלת בכאב ״מי צריך לבקש סליחה ממי?״

עו״ד הרבט: ״מקומה של התביעה להתברר אך ורק במגרש המשפטי״

עו״ד עמית הרבט המייצג בתביעת הדיבה את בן חמו מסר בתגובה: ״ צר לתובע וצער לו, אך עניין זה לא יתנהל באמצעי התקשורת. המדובר בתביעה  שמקומה להתברר אך ורק  במגרש המשפטי בכפוף לכללי הראיות.

חשוב שידע או תדע כל עבריין מקלדת, כי יש לשים קץ לקלות הבלתי נסבלת של שפיכת דמיהם של אזרחים  חפים מפשע באמצעי התקשורת באשר הם, לציין,  כי טרם הוגש נגד החשוד כתב אישום, בחזקת חף מפשע הוא,   זכאי  כל אדם באשר הוא אדם  להוכיח חפותו  בצורה נקייה ולא מזוהמת. התובע  סומך על בית המשפט כי יעשה דין צדק בעניינו, ויעביר את שבט ביקורתו על התנהלותה  הקלוקלת של הנתבעת.בל נא נשכח כי חיים ומוות ביד הלשון.״

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן