אורה ברייר מאשדוד נבחרה לתגלית השנה בתחרות סבתוש 2022

20 שנה אחרי שבתה של אורה, אנה ברייר זכתה בתחרות מלכת היופי של אשדוד, זכתה השבוע אמה אורה (54) בתואר״ תגלית העונה״ בתחרות היופי ״סבתוש 2022. ״כבוד גדול היה לייצג את העיר שלי אשדוד״ אומרת ברייר הנרגשת * בתואר מלכת היופי של הסבתות לשנת 2022 זכתה ענת ברקת ממושב תלמי אלעזר

צילום: רועי פרנצ
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ענת ברקת ממושב תלמי אלעזר הסמוך לחדרה, היא הזוכה בתואר מלכת היופי של הסבתות לשנת 2022. ביום שניֿ השבוע, עלו 32 סבתות מרחבי הארץ לבמה במשכן לאומנויות הבמה והתמודדו על התואר הנכסף הסבתא היפה של המדינה.  התחרות״סבתוש״ ביוזמת והפקת המפיק והצלם אורי קריספין, מתקיימת זו השנה השביעית. לקהל שהגיע לצפות בתחרות ציפה ערב נוצץ ומהנה.

 הערב נפתח בידי קריספין, שאף הנחה את התחרות. המתמודדות עלו אל הבמה לבושות בשמלות ערב, לקול תשואות הקהל.

ועד שהחבר השופטים בחר את הזוכות היה ערב אומנותי. בין היתר צמד רקדנים מבלט פאנוב אשדוד, הופעת מחול גיאורגי jnb והופעה של הזמרת דניאלה ברדה.

 אבל רגעי השיא היו כשהוכרזו הזוכות, כאמור ענת ברקת היא הזוכה הגדולה, וכסגנית נבחרה אורנה חכמון תושבת קריית אוני. בתואר ״נסיכת היופי״ זכתה זיו אלבז מירושלים, כשלתואר ״חביבת הקהל״ נבחרה רינת גולדשטיין מגבעתיים. בתואר ״הפוטוגנית״ נבחרה שרון עדן גרוס מערד. התואר ״הפאשניסטה״ ניתן לבתיה בלייר מאזור, פרס מיוחד מטעם המפיק אורי קריספין ניתן לסייעת בחינוך המיוחד אוסנת זדה מגן יבנה הסמוכה ואילו בתואר ״תגלית השנה״ זכתה אורה ברייר מאשדוד. כזכור אורה ברייר אם לשתי בנות וסבתא אוהבת ל-4 נכדים, עבדה שנים רבות בהנהלת חשבונות בבנק, והפכה סבתא במשרה מלאה שעוזרת עם הנכדים לבנותיה. אל התחרות היא הגיעה לאחר שבתה הבכורה אנה רשמה אותה בהפתעה לתחרות. הבת אנה זכתה בעצמה בתחרות היופי של אשדוד בשנת 2002 ואף התמודדה בשנת 2005 בתחרות היופי של ישראל.

אורה ברייר תגלית העונה מאשדוד: ״זו הייתה חוויה מרגשת ומעצימה״

למחרת התחרות אמרה אורה ברייר לאשדוד10: ״ההרגשה מעולה, חוויה מרגשת ומעצימה. כבוד גדול לייצג את העיר שלי אשדוד. מאוד שמחה ומאושרת שזכיתי בתואר ׳תגלית השנה׳״.

ומה אמרה בתך אנה שרשמה אותך לתחרות?

״שהיא גאה בי ברמות ושאני הכי יפה והכי יצוגית ואצילית ושמגיע לי לזכות במקום הראשון״.

האם בעתיד תפני לכיוון של עולם היופי, אולי ביחד עם אנה?

״אני אישה מאוד צנועה וזו פעם ראשונה בחיים שהייתי ככה על במה בפני קהל. מבחינתי הכל פתוח כי בסופו של דבר אני מאוד נהניתי וחוויתי משהו חדש עבורי. אז למה לא? לחוות שמחה זה תמיד מבורך״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן