ברק סרי בכנס גמלאים: ״הגיע הזמן להוקיר את פועלם של גמלאי אשדוד במעשים! ולא בהדמיות״

המועמד המוביל לראשות העיר, ברק סרי קיים היום (יום ו׳) כנס גמלאים במטה הבחירות בחוף לידו, בהשתתפות מאות מתושבי וגמלאי העיר אשר במהלכן חשף את מצע הגמלאים של רשימת ״אשדוד מתקדמת״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נאוה מוקי, יו״ר הסתדרות הגמלאים באשדוד בכנס גמלאים של ברק סרי: ״אני המבוגרת האחראית בעיר. מי שמדבר על מבוגר אחראי לא יכול להגדיר עצמו כמבוגר אחראי אם הוא לא דואג ל-46 אלף גמלאי העיר. הגיע הזמן לעשות שינוי!״

סרי קיים היום (יום ו׳) כנס גמלאים במטה הבחירות בחוף לידו, בהשתתפות מאות מתושבי וגמלאי העיר אשר במהלכן חשף את מצע הגמלאים של רשימת ״אשדוד מתקדמת״. את הכנס ארגנה ויזמה יו״ר הסתדרות הגמלאים באשדוד, נאוה מוקי.

מצע הגמלאים של רשימת ״אשדוד מתקדמת״ כולל בין השאר הקמת מנהלת עירונית לאזרחים הותיקים אשר תאגד את כל פעילויות הפזורות כיום בין שלל אגפי ומחלקות העיריה.

המועמד לראשות העיר, ברק סרי: ״הפער בין עיר להדמיה לבין מה שקורה בפועל הוא שמיים וארץ. הגיע הזמן להוקיר את פועלם של גמלאי העיר במעשים ולא במילים והדמיות. מאד קל להוציא חוברות יפות במאות אלפי שקלים על חשבון הציבור והדמיות על גבי הדמיות.

אבל בסופו של יום אנחנו מתעסקים עם אנשים. אנחנו כאן כדי להסתכל בעיניים שלכם, גמלאי העיר, אשר הקימו את העיר היקרה שלנו, בעיניים של אבא שלי ואבא של כל אחד מילידי העיר ולומר שזו המשמרת שלנו לשמור עליכם״.

יו״ר הסתדרות הגמלאים באשדוד, נאווה מוקי: ״אני המבוגרת האחראית. מי שמדבר על מבוגר אחראי לא יכול להגדיר עצמו כמבוגר אחראי אם הוא לא דואג לגמלאי העיר. יחיאל לסרי- מבוגר אחראי? למי בעצם דאגת? המבוגרים האחראים הם אלו שנמצאים כאן, הם כ-46 אלף הגמלאים בעיר אשר הקימו וייסדו ומזה שנים לא דואגים לצרכים שלהם״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן