מאשדוד לוותיקן: הארגון מאשדוד המסייע לחולי סרטן ביקר בוותיקן ופגש את האפיפיור

ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם ביקרו בוותיקן ונפגשו עם האפיפיור והציגו בפניו את פעילות הארגון "רחשי לב" מאשדוד. האפיפיור הנרגש ביקש שיתפללו עליו ועל כל העולם בירושלים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

״תתפלל בירושלים עליי ועל הילדים בעולם״ כך ביקש האפיפיור פרנציסקוס מהרב שימי גשייד, מנכ״ל ארגון ״ רחשי לב״ מאשדוד. במפגש המרגש שהתקיים לאחרונה בוותיקן השתתפו בכירי ארגון רחשי לבֿ המטפל בילדים חולי סרטן ומשפחותיהם כבר 30 שנה, וכן 3 ילדים חולי סרטן מישראל: יובל מוא ( 19) מתל אביב, ביאן נאסר ( 18) מג׳ת ואווה מוסמוביץ ( 8) מרמלה.

שלושה ילדים בני שלוש דתות שונות המייצגים מאות מישראל המתמודדים יום יום עם המחלה וקשייה. חברי המשלחת סקרו בפני האפיפיור על הפעילות הברוכה שעושה הארגון, והגישו לו שי שהכינו- אלבום ובו ציורים שציירו עשרות ילדים חולי סרטן מרחבי הארץ המביעים תקווה לשלום ולבריאות. האפיפיור ועוזריו התרגשו מהמחווה ומהפעילות של הארגון.

מנכ״ל הארגון הרב שימי גשייד סיפר כי הופתעו והתרגשו מהביקור."כשקיבלנו את ההזמנה מטעם לשכת הוותיקן למפגש עם האפיפיור שכלל גם הזמנה לילדים מדתות שונות המתמודדים עם המחלה שאינה מבדילה בין דת, גזע ולאום. כולם יחד בדו קיום ושותפות גורל, נלחמים יחד על החיים ומייחלים לניצחון. האפיפיור ביקש שאתפלל בירושלים עליו ועל כל הילדים בעולם".

group. credit Studio A 1

jewish community. credit STUDIO A 2

לאחר הביקור בוותיקן המשיכה המשלחת למפגש עם נציגי הקהילה היהודית ברומא. בתוכם הרב שמואל ריקרדו דיסניי ונשיאת הקהילה היהודית ברומא רות דורגלו, אשר אירחו אותם בבית הכנסת הגדול. כן ביקרו חברי המשלחת במוזיאון היהודי.

ארגון ״רחשי לב״ נוסד לפני 30 שנה בשנת 1989 על מנת לסייע לילדים חולי סרטן ובני משפחתם. בין היתר, ״רחשי לב״ עוזרת לילדים חולי סרטן בבתי החולים איכילוב ותל השומר ומטפלת מידי שנה, בכ-500 ילדים וצעירים חולי סרטן, ללא הבדלי דת, גזע ומין ומכל שכבות האוכלוסייה. ההדגשים הינם חברתיים, חינוכיים ופסיכולוגיים, מתוך מטרה לשמור על המורל של הילדים, לסייע בהתמודדות עם האתגרים הקשים הכרוכים במחלה ולהקל על הסבל. רחשי לב – מקיימת פעילות ברוכה ללא הפסקה, בכל ימות השנה ומפעילה מערך מתנדבים בבתי הילדים החולים בכל רחבי הארץ, מקיימת טיולים בארץ ובחול, מפעילה את אמבולנס החלומות ועוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן