האשדודי הבכיר בידיעות אחרונות עוזב

צילום: יח"צ
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שמעה בצער כי מנכ"ל ynet אבי בן טל, תושב אשדוד לשעבר שהחל דרכו במקומון של ידיעות באשדוד שהיה אמור להתמנות לתפקיד מנכ"ל הקבוצה, התפטר מתפקידו לאחר מחלוקות מקצועיות ויחסים עכורים עם המו"ל נוני מוזס. עזיבתו מגיעה על רקע סערה שעוברת על קבוצת ׳ידיעות אחרונות׳ מאז פרסום הקלטות השיחות בין המו"ל לראש הממשלה. מדובר בזעזוע בקבוצת ידיעות אחרונות עם פרישתו של בן טל שנחשב להאיש החזק בקבוצה. בן טל כתב לעובדיו: "אני סוגר היום פרק ארוך, משמעותי ונפלא בחיי. אני עובד בקבוצת ידיעות אחרונות כמעט מאז שהשתחררתי מהצבא. אני מבקש להודות למו"ל, נוני מוזס, על שנים ארוכות של עבודה משותפת, ולאחל לכולכם שתמשיכו להצעיד את ynet ואת הקבוצה לשיאים חדשים". פריחה חושבת שבן טל איש מוכשר מאוד יידע למצוא לעצמו את הפרויקט הבא. בהצלחה

פריחה שמעה שננה אשת הנדל״ן החרוצה, ארזה את הטרולי פלוס הבעל מיקי והשניים הדרימו למקום הנמוך ביותר בעולם, ים המלח, ל-48 שעות במלון ״דיוויד אינטרקוטיננטל״ שכללו בעיקר אוכל טוב, בוץ על הגוף ומנוחה.

86575463623

האיש והעדשה במיל׳, דני סולמון, שאגב, היה חלוץ גם בתחום של צילום מרחפנים, נישא באחרונה לעו״ד רביה-טל שבח מרחובות בחתונה צנועה וקטנה. סיפור היכרותם של השניים התרחש לפני מספר חודשים ומיד ידעו השניים, כי נועדו זה לזה. השניים מתגוררים במחצית מן השבוע ביאכטה של סולמון העוגנת במרינה באשדוד, לבין ביתה של רביה-טל ברחובות. פריחה מפרגנת ומאחלת מזל טוב.

6426427642

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן