תכירו את חברות ההיזנק שסיימו את המחזור השביעי של חממת TheHive

אקסלרטור TheHive באשדוד מסיים מחזור לאחר שנבחר עם 10 מיזמים מקומיים אשר נמצאו מתאימים לקריטריונים של ועדת משרד הכלכלה והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים. כל המיזמים יציעו חידושים בתחומי הרשתות חברתיות, מוצרי צריכה, בריאות, מסחר אלקטרוני FoodTech ועוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאחר שהודיעה הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים על הקמה של 20 אקסלרטורים טכנולוגיים ברחבי הארץ, מחצית שנה של מחזור האקסלרטור הגיעה לסיומה עם demo day

היזמים שנבחרו זכו לליווי והכשרה מקצועית במסלול יחודי, שארך כחצי שנה, במסגרתו התקיימו 13 מפגשים, וכללו תמיכה וליווי אישי, מפגשים עם אנשי מקצוע בכירים ויזמים מנוסים, הכנת תכנית שיווק, סיוע בגיוס כספים ועוד. במהלך התכנית, השתתפו היזמים בשני אירועי DemoDay מרכזיים בהשתתפות משקיעים, מנהלי קרנות הון סיכון, משקיעים פרטיים ונציגים של קרנות ואקסלרטורים מהתעשייה הישראלית. 

הייב

אפי מחלב, מנהל מעוף מרחב דרום: "אני מברך את היזמים זכו לחוויה של הלאקסלרטור הטכנולוגי הגדול בדרום. האקסלרטור Ga2Tech הוא הראשון שנפתח מבין תכנית אקסלרטורים רחבה, שנולדה ביוזמת הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה. אנו במעוף נמשיך להעניק ליווי ליזמים ועסקים בתחילת דרכם ואנו כאן בכדי לעזור להם להפוך את הרעיונות שלהם למציאות".

TheHive Ashdod הוא אחד מבין 20 אקסלרטורים שונים שהוקמו ברחבי הארץ, במטרה ליצור סביבה מקדמת יזמות טכנולוגית, גם במקומות רחוקים גיאוגרפית. האקסלרטורים יוקמו במסגרת תכנית מעוף -טק . בנוסף יוקם אקסלרטור ייעודי למשרתי מילואים פעילים. בכל מחזור מוזמנים יזמים מקומיים להציע רעיונות ומיזמים במטרה לקדם ולעודד יזמות טכנולוגית בפריפריה. 

 

3333

 

חבר המועצה מחזיק תיק הצעירים יניב קקון רוכב על מוצר של הפרויקט הזוכה evoway שהוא כלי דו גלגלי מהפכני

 

יניב קקון המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הצעירים;

"הבוקר השקנו בהתרגשות את תוצרי המאיץ הראשון במרכז כיוונים מול קהל סקרן של משקיעים, חברות הייטק ויזמים.

אנחנו גאים ביזמים שהציגו את התוצרים שלהם היום, בדרך להגשמת החלום.

ישר כוח לצוות כיוונים, הפועלים, יחד עם צעירי אשדוד, ויוצרים יחד מקום לרעיונות פורצי דרך מהשטח, חברתית, אמנותית, עיסקית וטכנולוגית.

תודה לראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי ולשותפים היקרים ממשרד הכלכלה, מעו"ף אשדוד וחברת הניהול TheHive by Gvahim. יחד, בנינו תוכנית של ליווי צמוד ממנטורים מקצועיים, נטוורקינג, הכוונה עסקית, קישור למקורות מימון ועוד… רק התחלנו.

המחזור הבא נפתח בקרוב, אז אם יש לך סטארטאפ זו ההזדמנות לקחת אותו קדימה, להגיש מועמדות למחזור הבא של המאיץ החדשני בכיוונים ולהצטרף לקהילת היזמות הצעירה של אשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן