"הקלטתי שיר ויצא טוב, אנשים אהבו. אמרתי נמשיך עד הסוף"

בנצ׳ו, זמר ויוצר מאשדוד כמעט בן 20, רוצה לעשות הרבה דברים ולגעת בהמון סגנונות. באחרונה הוציא את הסינגל החדש Show a. "שיר שלקח הרבה זמן להוציא כי רציתי שהקהל יקבל שואו כמו שצריך"

צילום: איתן קריאף
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

״הייתי כותב עוד בגיל קטן כשהייתי ממש צעיר בן 13-14, הייתי כותב למגירה כמו שהרבה עושים ורק בשנה האחרונה התחלתי לקחת את זה קדימה בפול גז״, כך מתחיל את הריאיון בנצ׳ו זמר ויוצר מאשדוד, שנושק לגיל 20. לאחרונה הוא השיק את הסינגל החדש שלו השואו.

ספר על השיר

״זה שיר שלקח הרבה זמן להוציא כי רציתי שהקהל יקבל שואו כמו שצריך. ישבתי עם סיימון המפיק שלי וחיפשנו עם מי לעשות שיתוף פעולה. אחרי כמה התלבטויות נפגשנו עם קייסי האלופה ומיד הבנו שהיא זו שאנחנו רוצים על השיר. משה עמרני האלוף עשה לנו את הקליפ עם כל האפקטים המטורפים וחיכיתי בסבלנות כדי שהכל יצא מושלם״.

מאיפה הגיע השם בנצ'ו?

״השם שלי זה בן וכשנכנסתי לאולפן סיימון קרא לי בנצ'ו ואהבתי אז החלטתי שאני לוקח את זה איתי וזה נדבק״.

איזה מוזיקה שמעת בבית כילד?

״שמענו הרבה סגנונות בבית, אני מתחבר יותר למוזיקה שחורה – היפ הופ, דאנסהול, פופ וראפ אבל המשפחה שלי שומעת הכל, אין סגנון מועדף״.

מה גרם לך לקחת את זה קדימה?

״הייתי כותב והייתי, חברים שלי היו אומרים לי יש לך את זה פשוט תלך על זה, אז אמרתי לעצמי "אני אסיים את תקופת הלימודים שלי ואני פשוט אלך להקליט שיר". זה דבר שקבעתי לי אותו מזמן שאיך שאני מסיים את הלימודים אני הולך ומוצא אולפן טוב ומקליט. פגשתי את סיימונז' (מוטי סיימון), הקלטתי שיר ויצא טוב, אנשים אהבו ואמרתי נמשיך ועכשיו אני עם זה עד הסוף״.

למה דווקא מוזיקה?

״תראה, יש לי נסיון עם במות, הייתי בתאטרון וגם שרתי על במות ותמיד קסם לי תחום המוזיקה בקטע של היצירה וכנראה שבגלל זה גם כתבתי הרבה וכשהשמעתי דברים שכתבתי לחברים והם אהבו זה דחף אותי חזק לכיוון״.

הקליפים שלך פרובוקטיביים עם המון משמעות מינית, למה זה?

״תלוי למה אתה קורא פרובוקטיבי, למה בגלל שיש שם בחורות זה פרובוקטיבי או מיני? אני למשל, התחביב שלי והדבר שאני הכי אוהב זה בחורות. אני אוהב בנות, בנות זה דבר מושלם, יפה, צריך לטפח אותן ולשמור עליהן. זה שהן מופיעות בקליפ ומתלבשות איך שהן רוצות כי הן מרגישות נוח עם הגוף שלהן לא הופך את זה לפרובוקטיבי או מיני. אני אומר להן תבואו איך שנוח לכן, הקליפ מדבר על ככה וככה ואתן תבואו איך שאתן רוצות לזה״.

לאיפה אתה שואף להגיע?

״אני שואף לטופ שבטופ, קח את הזמר שאתה הכי אוהב אני שואף לעבור אותו ולא שאני יותר טוב או פחות טוב זו פשוט השאיפה שלי. אף אחד לא מבטיח לי שאני אגיע שלם אבל גם אף אחד לא הבטיח לי שהשיר הראשון שלי יגיע ל- 100 אלף צפיות או שהשיר Show_A יגיע לרבע מליון צפיות בפחות משבועיים, אבל האמנתי ועבדתי קשה ועובדה שזה קרה והשירים שלי מושמעים, מוכרים ומזהים אותי ברחוב כזמר״.

איך הסביבה הקרובה אליך מקבלת את מה שאתה עושה?

״יש כאלה שמפרגנים יותר ויש שמפרגנים פחות. אני לא נוטה להתייחס לאלה שלא מפרגנים אבל אני שואב כוח גם מהמפרגנים וגם מאלה שלא כי כמו אצל כל אומן הדעות חצויות, יש שאוהבים ויש שלא אבל אני עושה את המוזיקה שלי״.

ואיך אתה מתמודד עם טוקבקים רעים?

״אני קורא, אומר וואלה יש גם כאלה וממשיך הלאה. תראה על כל טוקבק רע יש 4 טובים אז אני לא מתייחס ולוקח את זה למקום שימריץ אותי להשתפר עוד יותר ולכבוש אותם בשיר הבא״.

חוץ מלעשות מוזיקה, אתה עובד?

״לא, אני משקיע את כל כולי במוזיקה ויש אנשים שמאמינים בי ומוכנים להשקיע איתי כדי שאני אצליח״.

מי האמן שהכי השפיע עליך?

״הרבה השפיעו עלי אבל בתור ילד בעיקר השפיעו עלי מייקל ג'קסון ואלון דה לוקו״.

יש לך חברה?

אני עדיין לא מצאתי את האחת שלי, אני עדיין צעיר, יש לי עוד דברים לחוות ואני בטוח שבהמשך אני אמצא מישהי שמתאימה לי״.

איפה אתה רואה את עצמך בעוד 5 שנים?

״קודם כל בן 25 והרבה יותר מוכר ממה שאני עכשיו, כובש את כל הבמות הגדולות בארץ ומגיע כמה שיותר רחוק״.

ספר לנו על השיר הבא שאתה מכין

״השיר הבא שלי נקרא בום ראפיטמפי אני ממש מחכה להוציא אותו , הקהל יעוף עליו. שווה לחכות״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן