הגל הבא

השוער של מכבי עירוני אשדוד שעלתה לליגה א', גל אנגלשטיין מתמודד עם סכרת נעורים מגיל 5. אנגלשטיין המצטיין הגיע לנוער של מ.ס אשדוד מצפרירים חולון ובשלוש העונות האחרונות הוא מככב במדי עירוני

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

גל אנגלשטיין מאז ומתמיד ראה את עצמו כשווה בין שווים. השוער הנהדר של עירוני, המתמודד עם מחלת סוכרת נעורים, סיפק עונה אדירה, כשספג 17 שערים בלבד והיה אחד מהגורמים החשובים בהעפלת הקבוצה לליגה א' דרום. גל שביום-יום עובד בסניף של 'בנק לאומי' ומתגורר בראשון לציון, נולד וגדל בעיר חולון. הוא שיחק במחלקת הנוער של קבוצת צפרירים חולון מהליגה הארצית לנוער. בשנת 2011 התקבל לקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד מליגת העל לנוער ובנה לעצמו שם של אחד השוערים הטובים בעיר אשדוד.

לאחר כשנתיים בקבוצת הנוער של מ.ס, ומשלא קיבל הזדמנות בקבוצה הבוגרת, עבר אנגלשטיין להפועל אזור מליגה א' דרום. לאחר כעונה, חתם השוער בהפועל מחנה יהודה מאותה הליגה. לא ברור אם המצב הבריאותי של אנגלשטיין הוא זה שגרם למ.ס לוותר על שירותיו, או שההחלטה הייתה מקצועית בלבד. אפשר לשער כי בכדורגל המקצועני של היום, המצריך אימונים עקביים ואינטנסביים, אנשים המתמודדים עם סוכרת נעורים, יכולים לסכן את בריאותם.

כך או כך, בקבוצת מכבי עירוני אשדוד זיהו את הפוטנציאל שיש באנגלשטיין והחתימו אותו לפני כשלוש עונות. ועם עובדות אי אפשר להתווכח- העונה שמר השוער על רשת נקייה, לא פחות מ-18 פעמים (!) והיווה עבור הקבוצה 'סלע איתן' בין הקורות. בעירוני לבטח ירצו לשמור על השוער הנפלא שלהם גם לשנים הבאות ואם עדיין לא נחתם חוזה, הנהלת הקבוצה חייבת לקדם את הנושא ויפה שעה קודם.

האטה במכירת המניות

בימים האחרונים חלה האטה בקצב מכירת המניות ובהתאם לכך, גם קצב ההכנות מתנהל בעצלתיים. עירוני אשדוד תמצא את עצמה בעונה הבאה בליגה קשה, עם שחקנים רעבים להצליח ותקציבי מיליונים של קבוצות, שירצו להעפיל לליגה הלאומית. אל זה ניתן להוסיף את היריבות העירונית, שתכלול בעונה הקרובה, לפחות שני קרבות ישירים בין שתי הקבוצות האהודות בעיר. בקרב הנהלת הקבוצה נעשו נסיונות ופניות באמצעות הרשתות החברתיות לאוהדים שירכשו מניות ובכך יעזרו לקבוצה לגבש תקציב לעונה הקשה שצפויה. מה שבטוח, עירוני תהיה חייבת להיערך בהתאם, אם היא רוצה להיות בצד המנצח של העיר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן