תיקו עם שוך הסערה

קבוצת האדומים אשדוד נפרדה בתיקו 1-1 מאכזב מול בית"ר כפר סבא מהמקום האחרון. ברוכיאן העלה את האדומים ליתרון שלא החזיק מעמד. שחקני הקבוצה עברו בדיקת פוליגרף בעקבות החשד להטיית תוצאת המשחק מול כפר קאסם ונמצאו דוברי אמת

צילום: אלעד אפטקר
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תקופה לא קלה עוברת על האדומים אשדוד שאירחו בסינטטי לעיני 400 צופים, את בית"ר כפר סבא ביום שישי האחרון, במסגרת המחזור ה-28 של ליגה א' דרום. החניכים של המאמן הזמני, עמוס וזאנה הגיעו למשחק לאחר התבוסה בכפר קאסם מהשבוע שעבר, שגרמה לחשדות להטיית תוצאת המשחק. בשבוע החולף התייצבו כל שחקני סגל הקבוצה לבדיקת 'פוליגרף' שהוזמנה על ידי בעלי הקבוצה, רוני חג'ג'. על פי דיווחים כולם נמצאו דוברי אמת, כשהשיבו בשלילה לשאלה האם גרמו להפסד בתוצאה גבוהה בכוונה תחילה.

לעומת האדומים, היריבה מכפ"ס הגיעה רגועה ומשוחררת מלחצים, שכן גורלה נחרץ והיא עתידה לרדת בסוף העונה לליגה ב'. המחצית הראשונה הייתה מאכזבת ולמעט הזדמנות של לישי ביטון, שבעט למסגרת, מתוך הרחבה כדור שנהדף ע"י שוער כפ"ס בדקה ה-15, לא היו מצבים נוספים ליד השערים. יאמר לזכות האדומים שהם ניסו לשחק התקפי, אך סבלו מיום בינוני והירבו לא לדייק במסירה האחרונה.

לאחר מחצית ללא שערים הכניס וזאנה למגרש את שני השחקנים שאמורים להוביל את הקבוצה, אבירם ברוכיאן ושלומי ארבייטמן. מי ששילמו את המחיר היו אלעד ארר וסטניסלב גולדברג שירדו לספסל באכזבה. כבר בדקות הפתיחה של המחצית השנייה אשדוד נראיתה יותר טוב ובדקה ה-47 עמירן ביטון השתחרר מצוין באגף שמאל ומסר פס רוחב שכמעט הגיע לארבייטמן. כעבור דקה הגבהה לרחבה מצאה את הראש של ארבייטמן, שנגח החוצה. בדקה ה-55 רחמים צ'קול מסר מדויק לארבייטמן שהיה פנוי ברחבה, אך החמיץ. שתי דקות חלפו והפעם הגבהה מצד ימין לכיוון ארבייטמן, שבעט בשמאל ממצב נוח מין האויר והחוצה.

אשדוד המשיכה ללחוץ בדקה ה-61 לידור כהן בעט מ-20 מטרים כדור שספק פגע בידו של מגן בית"ר כפ"ס. למרות מחאה מצד הקהל, שופט המשחק חן בן סימון החליט לא לשרוק לפנדל. כעבור חמש דקות עידן שריקי הוכשל ברחבה והפעם השופט הצביע על הנקודה הלבנה. ברוכין ניגש לבעוט ו'ירה' פנימה לרשת הגבוהה של אביעד קרדי, שוער כפ"ס. 1-0 לאדומים ושער שישי העונה לאבירם ברוכיאן.

לאחר השער, במקום לרכוב על כנפי המומנטום, האדומים הלכו אחורה ונתנו לאורחת להשתלט על מרכז השדה. בדקה ה-80 התקפה מתפרצת של האדומים כמעט סגרה את הסיפור, אך נסיון הקשטה של עידן שריקי, לא מצא את המסגרת. בדקה ה-81 לישי ביטון הוחלף ונועם תרועה עלה לשחק. בהיעדרו של ביטון, מהמנהיגים השקטים של הקבוצה, ליריבה הרגישה נוח יותר ככל שהמשחק התקדם. בדקה ה-83 קשר בית"ר כפ"ס, עידו גונן הגביה כדור מסובב לרחבה של האדומים. שרון לוי החלוץ התרומם ונגח בחוזקה לרשת של גל דין, שתקוותיו לשמור על רשת נקייה במשחק החזרה שלו מהפציעה, נגוזו. 1-1 בסינטטי ושער חמישי העונה לשרון לוי. שחקני כפ"ס חגגו את השוויון המפתיע ומאמנם חיים סירוטקין (לשעבר שחקן הפועל אשדוד) היה מאושר.

בדקות שנותרו האדומים הפעילו לחץ כבד על שער האורחת. בדקה ה-88 ברוכיאן בעט החוצה ממצב קורץ. בתוספת הזמן שלומי ארבייטמן שוב החמיץ, כאשר בעט גבוה ממצב טוב. תוצאת התיקו נשמרה עד הסיום והאדומים אשדוד ספרו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

ביום רביעי השבוע, יצאה קבוצת האדומים למשחק חוץ נגד מכבי שעריים מהמקום השלישי בטבלה וביום שישי הבא (25/4) תארח האדומים את עירוני קרית גת, במשחק שינעל את העונה הסדירה. האדומים זקוקים לשלוש נקודות בכדי להבטיח את מקומם ב'פלייאוף' העלייה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן