"נשבע שאם גנץ היה זוכה, לא הייתם שומעים מהימין אמירות תבוסתניות מלאות רעל"

גם לי "מותר" לפרוק. כל אותם חצופים (וביניהם חברים יקרים לי עד מאד), ש"נוזפים" בתושבי שדרות, אשקלון (למה אתם שוכחים את אשדוד? גם עלינו ירו..) ובעצם בכל מי שהעז להצביע למפלגות הימין..חברים, אתם לא יודעים לקבל את דין הבוחר בכבוד.יוני חזיז מסביר מה מכעיס

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אתם, שיודעים לצעוק בעד הדמוקרטיה כל עוד היא משרתת אותכם, לוקים שוב בהתנשאות המוכרת של אלה שיודעים מה טוב עבור כולם – ובעיקר עבור הבבונים תושבי הפריפריה, שחלילה מלקבל את העובדה שיש להם דעה ותבונה עצמאית ושומו שמיים – יש להם גם תפיסה שונה משלכם לגבי המצב המדיני, ביטחוני, חברתי וכו'.
כל מה שאתם משיגים כרגע, מלבד כמה לייקים של שותפיכם להלקאה העצמית – זה המשך ישיר של קמפיין השנאה והפילוג של מערכת הבחירות (שנגמרה, חברים.. נגמרה!), נגד מתנחלים, חרדים, מנשקי מזוזות, פריפריה וכל מה ומי שמזדהה עם ימין – ובעיקר – אתם "משיגים" את המשך הרחקתם של ציבורים שלמים מתפיסת עולמכם הפוליטית, שהיא לגיטימית כמובן, אך נגזר עליה להישאר במיעוט קדנציה נוספת.
אל תנפנפו לי באיומים על מזוודות ארוזות (ראיתי מקרוב כמה כיף לכם עם המילקי הזול שלכם בברלין), אל תאיימו באובדן סולידריות עם שדרות ונתיבות, ובטח אל תספרו לי שוב על כך שהסבא והסבתא שלכם הקימו את המדינה הזאת ואנו צריכים להודות לכם על שהבאתם אותנו ככוח עבודה זול.
הלוווו.
תתאפסו על עצמכם.
כולם שפכו פה דם, מזרחים ואשכנזים, גולני ו-8200, מרכז ופריפריה. אם אתם לא מסוגלים לראות אותנו כעם אחד (עם דעות שונות), אנחנו נאבד עצמנו פה – כעם אחד.
נשבע לכם בכל היקר לי שאם גנץ היה זוכה, או בוז'י הרצוג לפניו, לא הייתם שומעים מהימין אמירות תבוסתניות מלאות רעל, בטח שלא בהיקפים כאלה.

יתירה מכך, הלוואי ותקום כאן ממשלת אחדות רחבה, עם ביטוי לכל מי שרואה עצמו כציוני.

זה לגיטימי לחלוטין לבקש ולדרוש שינוי, זה לגיטימי לרצות לראות את ביבי מפנה את מקומו, זה מאד לגיטימי להתאכזב מלהכניס שמפניות למקרר ולא לפתוח.
אבל,
אתם לא רוצים שיח מאחד?
אין בעיה.
אתם לא רוצים לשנות תקליט ולנסות להבין למה כדאי לכם לדבר על "בעד" במקום לדבר רק נגד ואנטי כל הזמן?
אין בעיה.
המקסימום שאתם יכולים לעשות זה פשוט לסתום את הפה, שלכם, לא את של אחרים, כי נמאס לנו לשמוע את הבוז המתנשא הלא נגמר שלכם. צאו להפסקה, ושיהיה לכולנו חג פסח שמח.

(יוני חזיז, הינו דובר בחברה לתיירות אשדוד ושימש פעיל במטה כחלון באשדוד)

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן