לא הגיל אלא התרגיל

בסוף השבוע התקיים המחזור ה-29 בליגה ג', מחוז מרכז. בני אשדוד ניצחה ברמלה 1-3 והיא צפויה להשיג את הכרטיס ל'פלייאוף' העלייה, אם לא תמעד בשישי הקרוב מול צעירי לוד. בית"ר אשדוד הביסה את הפועל מצליח בתוצאה 11-3 (כולל שער של המאמן בן ה-59 יוסי כנפו). אשדוד סיטי

יוסי כפו ואושר בן שטרית.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בליגה ג' מחוז מרכז מתקרבים לסיום העונה, כאשר נותר מחזור אחד בלבד לסיום העונה. הפועל בני אשדוד מועמדת לסיים במקום השלישי, לאחר שהשיגה ניצחון חשוב ברמלה במגרש 'פארק עופר' על מ.ס רמלה. חי שמואלוב העלה את החניכים של ניר אבגי ליתרון ראשון בדקה ה-23. כעבור שתי דקות אבשלום ביטון הכפיל את התוצאה בשערו ה-11 העונה. בדקה ה-83 עמרי אטיה כבש את שערו ה-9 העונה והעלה את בני אשדוד ל-3-0. האורחת רק צימקה בתוספת הזמן ובסיום 1-3 לבני אשדוד. במחזור הקרוב כאמור, תארח הקבוצה האדומה את מ.כ צעירי לוד ולא צפויה להיתקל בקשיים. ניצחון יבטיח לה את המקום ב'פלייאוף' ויקנה לה סיכוי לעלות לליגה ב'.

התוצאה של המחזור הגיע מהמגרש הסינטטי הקטן, עת אירחה בית"ר אשדוד את נועלת הטבלה, הפועל מצליח. שימי ביטון הבקיע רביעייה ועלה ל-31 שערי ליגה העונה. יואב מלאכי הבקיע צמד ורועי ביסמוט, ולדיסלב ריבלקו, יוחאי עזרן ויוסי כנפו הוסיפו. סיפור קסום על שער ליגה ראשון העונה לכנפו, המאמן שחקן בן ה-59. בסיום: 11-3 מוחץ לבית"ר, לה יש את ההתקפה השלישית בטיבה בליגה, עם 96 שערים. במחזור הבא תצא בית"ר לרמלה ותשחק מול הפועל המקומית.

במשחק הדרמטי וההפכפך של המחזור, אירחה אשדוד סיטי את מכבי עירוני בת ים. שמעון בן לולו ויוסף מזרחי כבשו ראשונים עבור ה'סיטי' והעלו את קבוצתם ליתרון בן שני שערים. אולם, האורחת התאוששה ובתוך חמש דקות כבשה שלישייה ואל ההפסקה ירדה בת ים ביתרון 3-2. בדקה ה-71 נתנאל לוי איזן את התוצאה ובסיום: 3-3 מרתק. במחזור הבא וכאמור, האחרון, תתארח אשדוד סיטי אצל מובילת הטבלה, מ.כ בית"ר יבנה, כאשר ניצחון של יבנה והיא עולה ליגה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן