קשיש מאשדוד מואשם במעשים מגונים

יוסף ממן בן 78 מאשדוד, מואשם בביצוע מעשים מגונים בבית המשפט באשקלון. כתב האישום מייחס לו 3 עבירות מעשים מגונים בקטין ובבגיר עוברי אורח ובשוטרת לאחר מעצרו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מעובדות כתב האישום עולה כי לאחר חג חנוכה 2018 עבר בחור בן 21 בדרכו הביתה ברחוב בעיר, שם ישב באותו זמן ממן על ספסל. ממן הבחין בבחור והציע לו לעלות אליו הביתה. הבחור הסכים והשניים עלו לביתו של ממן והתיישבו על ספה בסלון. נטען כי ממן הניח את ידו על איבר מינו של הבחור, מעל לבגדים, לשם" גירוי ביזוי וסיפוק מיני" והבחור הזיז את ידו, עוד נטען כי ממן קם ממקומו ועמד מול הבחור. "פשט את המכנסיים והתחתונים שלבש, חשף בפני המתלונן את איבר מינו, ביקש ממנו שיחזיק את איבר ממנו והציע למתלונן שגם הוא יחזיק את איבר מינו" הבחור קם מהספה ואמר לממן כי אינו מעוניין וממן בתגובה אמר לבחור "בוא אני רק אמצוץ לך" הבחור אמר שאינו מעוניין וביקש לצאת מהבית וממן בתגובה" הביא מכשיר שעושה רטט והציע לבחור לגעת לו באיבר המין עם המכשיר" הבחור סירב ויצא מהבית.

בסעיף השני נטען כי ב- 28.12.18 הלך קטין ובדרך עבר ליד מקלט ברחוב. ממן ישב באותו הזמן על ספסל סמוך והציע לקטין להיכנס איתו למקלט ולשתות קפה. הקטין סירב תחילה אך הסכים לאחר שממן התעקש. במקלט שאל ממן את הקטין אם יש לו חברה ולאחר שהקטין ענה בשלילה, "תפס ממן את ידו של הקטין, נישק את ידו וליקק אותה באומרו לקטין שהוא חתיך והכל לשם גירוי ביזוי וסיפוק מיני”. הקטין הזיז את ידו וברח מהמקלט.

מעובדות הסעיף השלישי עולה כי ממן עוכב לחקירה בתחנת אשדוד ב- 30.1.19 על ידי שוטרת התחנה, "במסדרון התחנה, תפס ממן את צווארה של השוטרת בשתי ידיו, סיבב את פניה וקירב את פניו לפניה בכדי לנשקה והכל לשם גירוי ביזוי וסיפוק מיני”, השוטרת הסיטה את ראשה, התרחקה ממנו והורתה לו להמשיך ללכת לחדר מעוכבים.

כתב האישום הוגש נגד ממן לאחר שבית המשפט הסיר צו איסור פרסום שמו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן