עדן סבן בקמפיין אופנה בינלאומי

עדי אמזלג רוצה שתצביעו לה, ספיר וליאור נרקיס צדיקים והכל על מסיבות פורים שתחגגו באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הדוגמנית האשדודית עדן סבן‫, ממשיכה להנות מ‫-15 דקות התהילה‫, על אף שעברו כבר שנתיים מאז היא פרצה אלינו בתוכנית ״האח הגדול״‫. מאז הספיקה המתולתלת לקטוף קמפיינים רבים‫, להשתתף בהצגה ואף להנשא לאדם טל‫. בימים אלו‫, היא הצליחה להביא כבוד שלוהקה לטובת הקמפיין של חברת האופנה הבינלאומית H&M ולשם כך המריאה עד לפיניקס אי שם באריזונה של אמריקה‫, שם היא מצטלמת על רקע הנוף המדברי. קבלו הצצה.

הטוענת לכתר: האם היפהפיה עדי אמזלג מאשדוד תענוד את כתר מלכת היופי של ישראל‫? ב-26 במרץ תוכרז "מלכת היופי של ישראל" לשנת 2019. המלכה החדשה תבחר מבין 12 מועמדות המשתתפות בתחרות הנערכת זאת השנה ה-70 מטעם השבועון "לאשה", ואחת מן המועמדות היא עדי אמזלג בת 18 מאשדוד‫.

(צילום: איתן טל)

ביום שלישי האחרון נפתחה ההצבעה לתואר "חביבת הקהל" באתר: missisrael.ynet.co.il

ההצבעה תימשך עד יום ראשון ה-17 במרץ בשעה 15:00. ב- 18 במרץ, תוכרז הזוכה בתואר "חביבת הקהל”‫. אז זה בדיוק הזמן להצביע לעדי משלנו‫.

אגב‫, אמזלג מחכה להתגייס לצה"ל. יש לה ארבעה אחים ואחיות, שניים מהם תאומים בני שנה. מעוניינת לפגוש את ניקול ראידמן, מאוהבת בזארה ומכורה לכלה מאיסטנבול.בשבוע שעבר, ביום סגרירי במיוחד הגיעו המועמדות לחוף הים בתל אביב, שם הצטלמו עם בגדי הים של "אפרודיטה".

הופ הופ טרללה לדוגמנית הכי יפה בישראל‫, אסתי גינזבורג הייתה יום הולדת 29 ביום חמישי האחרון‫, במסגרת השקת קולקציית אביב קיץ 2019 של בית האופנה ״גולברי״‫. ולמה אנחנו מספרים לכם את זה‫? כי מי שהיה צמוד אליה בחגיגות‫, הוא לא אחר מאשר הסוכן האשדודי‫, שי אביטל‫, הבעלים של סוכנות ״עלית״ מודלס״‫. אגב‫, שי השאיל מגינזבורג את זר הפרחים שעל ראשה ואיחל לעצמו ולדוגמנית עוד המון שנים של שיתוף פעולה‫.

אסתי גינזבורג ושי אביטל

אנחנו ממש מקווים שאתם לא מפריעים לזוג הטרי סיוון אטנר ‫(הכוכבת האשדודית של שנות השמונים‫), שארזה את הטרולי פלוס את הבעל הטרי קובי בר והמריאה לקור של טיבלסי בגיאורגיה. ירח דבש מקוצר.

סיוון אטנר וקובי בר בחופשה בטיבילסי

מאוד התרגשנו לשמוע שהזמר ליאור נרקיס ואשתו ‫(האשדודית‫) ספיר שזכו להכניס ספר תורה‫. היורשים הפרטיים דיוויד‫, אליה ותהל לא הפסיקו לנשק‫.

8293938271828256568282

ואי אפשר להעביר את המדור‫, בלי עוד אייטם על הטרנסג׳נדרית רומי אברג׳יל‫, ששבוע שעבר סיפרנו לכם שבקרוב תעלה עליה סדרה בטלוויזיה‫, אז השבוע היא הגיעה לראות את תצוגת האופנה של המותג ״באמוס סקוור״ שהציגה את קולקציית קיץ 2019 במסגרת שבוע האופנה בתל אביב‫.

7182826652

עופר ומאור הצמד האשדודי הכי מצחיק בטלוויזיה של הילדים שלכם מגיעים לאשדוד להופעה בבית יד לבנים אשדוד, בחג פורים ה-21‪.3 יום חמישי בשעה 11:00. תבואו יהיה מצחיק.

כל אחת(ד) ׳אינדיבידואל׳

תחזיקו חזק: בוטיק לבשמים אינדיבידואל נפתח באחרונה ב״ביג״ אשדוד. אז לכל מי שחלף בשבועות האחרונים על פני החנות החדשה והמעוצבת ותהה על מה המהומה, הנה ההסבר: בתזמון מושלם לפני חג הפסח והבהלה של קניית הבשמים לאהובים עלינו, נפתח בוטיק אינדיבידואל בביג פאשן אשדוד. הבוטיק הוא אח צעיר לבוטיק בשמי הנישה אינדיבידואל שנפתח לפני שלוש שנים בנווה צדק בתל אביב שהביא לישראל את הטרנד של בשמי הנישה – הטרנד החם ביותר כיום בתחום הבישום. אז ביום רביעי שעבר,הגיעו לאירוע הפתיחה שהיה עמוס בריחות טובים מלכת היופי לשעבר ילנה ראלף, כוכבי הרשת רומי אברג'יל הטרנסג׳נדרית מאשדוד, ורון חלימי, נטלי ז׳אנו- מור יוסף לבית משפחת הדגים האשדודית, ילנה לגוטינה המנחה של ערוץ 9, בעז דריקס, מנכ"ל הקניון ונוספים.

71528522

מירב בנישו דרך-ארליך, שבחודשים האחרונים אוחזת בטייטל אשתו של חבר מועצת העיר, ממשיכה עם המסיבות פורים השוות שלה והשנה יתקיים הנשף בסימן קרנבל המסכות הוונציאני ב20‪.3 באולמי ״בית האופרה״. בתוכנית האמנותית: מזנוני אוכל עשירים, תוכן אמנותי, תחרות תחפושות עם מגוון פרסים ועוד. אגב, ציפור קטנה לחשה לנו שהכרטיסים כבר אוזלים…אז למה אתם מחכים?

7856785475474

במסיבה נוספת יום אחרי, ביום חמישי ה-21‪.319 יארחו משפחת ישראלוביץ׳ את האשדודים בתחפושות שוות באולמי ״אידי״ אירועים על הים. בתפריט: די ג׳יי בוריס ורומן, אנה לן ודי ג׳יי טו שורט. יהיה שמח ומבדח. באותו יום, אבל במקום אולמי ״בלה וידה״ תתקיים מסיבת פורים עם רשימה ארוכה של די ג׳יי ותחרות תחפושות נושאת פרסים. בקיצור, תעלו על תחפושת ותגיעו.

אידי מסיבות

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן