דוד צרפתי מנהל ״עמיגור״ הוותיק נפטר

דוד צרפתי שנפטר השבוע שימש מעל 30 שנה כמנהל ״עמיגור״ באשדוד, ופעל רבות למען תושבי העיר. יהי זכרו ברוך!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

רבים מתושבי אשדוד בוודאי זוכרים לטובה את דוד צרפתי. המנהל הוותיק והסימפטי של חברת ״עמיגור״ באשדוד. השבוע נפטר צרפתי והובא לקבורה באשדוד. צרפתי היה מוותיקי אשדוד ושימש מעל 30 שנה מנהל מרחב אשדוד- אשקלון של חברת ״עמיגור״ ואף היה מנהל אזורי.

צרפתי נולד בשנת 1934 במרוקו בעיר פס לבית חם ושורשי. בשנת 1955 עלה לארץ עם הארגון לקיבוץ דורות. משם עבר לחוות גולדברג (כיום חוות שיקמים) שם היה רועה צאן. כאשר עבר לעיר שדרות החל לעבוד כעובד ציבור ושימש מנהל חברת ״עמיגור״.

לאשדוד הגיע בשנת 1976 ועבד ב״עמיגור״ עד צאתו לגמלאות. למרות שמדובר בעבודה קשה עם ציבור הוא הצליח לפתור בעיות רבות ועזר לציבור. "פנו אליו אנשים עם בעיות מיוחדות הוא נלחם לא פעם בשיניים למענם. בעיקר נזקקים" מספרת אשתו זהבה, "הוא אהב את העבודה ואת הבריות והיה איש של נתינה".

זהבה מספרת כי בנוסף הם קיבלו את העולים שעלו באותה התקופה מברית המועצות. "לא רק בתוקף עבודתו אלא גם עזר הרבה. אנחנו חיבקנו את העולים, ביניהם גם סופה לנדבר שהפכה לחברה טובה. הם היו עלייה של ציונות. חיבקנו אותם. הזמנו אותם בחגים. הבית שלנו תמיד היה פתוח לכולם". אומרת זהבה. במהלך השבעה מתקשרים ובאים אנשים שמספרים עד כמה צרפתי עזר להם מעל ומעבר.

דוד צרפתי נפטר מספר ימים לפני יום הולדתו ה- 85. “זה היה ניתוח שהסתבך. הוא נכנס לבית חולים ביום ראשון ממנו לא יצא. הוא נולד ב- 28.3.34 והיינו אמורים לחגוג לו מסיבת יום הולדת 85. הוא רצה שנעשה לו מסיבת יום הולדת גדולה".

דוד הותיר אישה זהבה שלושה ילדים , שישה נכדים ונינה. יהי זכרו ברוך!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן