חיים מחג'ג' לחג'ג'

מכבי עירוני אשדוד הביסה ביום שישי האחרון בסינטטי את עירוני נתיבות בתוצאה 5-0, במסגרת המחזור ה-22 של ליגה ב', דרום ב'. עידן חג'ג' המשיך להפציץ וכבש צמד. דגו וברוך עלו מהספסל והבקיעו אף הם. תומר בן חיים חתם את התוצאה בפנדל. בשבוע הבא: 'עירוניה' מארחת את עיר

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שמש קרירה קיבלה את קבוצות עירוני אשדוד ונתיבות בצהרי שישי האחרון באיצטדיון הסינטטי, לעיני 700 צופים, רובם צבועים בצהוב וכחול, ומצויידים בצעיפים, דגלים, תופים ושאר אביזרי עידוד. בפתיחה, לא מעט אוהדי עירוני אשדוד, שלפו את ה'סמארטפון' וצפו ביריבה על המקום הראשון, מכבי קרית מלאכי, מנצחת בשיניים ובדקה ה-90 את מ.ס דימונה ושומרת על פער שלוש הנקודות מאשדוד.

הידיעות המאכזבות מקרית מלאכי הסמוכה, ככל הנראה זרמו גם לדשא והשפיעו על שחקניו של שי מאור, שבדקות הראשונות לא נראו כל כך ממוקדים. האורחת לא ניצלה זאת, הציגה משחק נרפה ומיעטה לעבור את קו מחצית המגרש.

למרות הפתיחה הבינונית, אשדוד הגיעה למספר רב של מצבים ליד השער של נתיבות. כבר בדקה השישית, מספר 15 של עירוני, ליאור היילה, שהיה מהטובים בשורות הקבוצה, הפציץ את עמוד השער של נתיבות, אסמלש טקלה עט על הכדור החוזר ובעט מעל השער. אשדוד שלטה לכל אורך המחצית הראשונה ובדקה ה-32, באה על שכרה. הישאם אזברגה בעט מצוין מזוית קשה, שוער נתיבות הדף לא טוב ועידן חג'ג' כבש בנגיחה מול השער החשוף. 1-0 לעירוני והרבה לחץ השתחרר ביציעי הסינטטי.

במחצית השנייה אשדוד תרגמה את השליטה שלה לעוד ארבעה שערים והפכה את המשחק לקל. חג'ג' הוסיף את השני שלו ושל הקבוצה בדקה ה-53, לאחר שקיבל מסירה מרפי עמרן, עצר את הכדור בתוך הרחבה, עבר שחקן, הפציץ ברגל שמאל פנימה ורץ לחגוג את שערו השישי בשלושת המשחקים האחרונים והתשיעי בסך הכל העונה. אין ספק, מדובר בחלוץ הכי לוהט כיום בליגות הנמוכות. בדקה ה-65, ברוך דגו, שנכנס כמחליף שלוש דקות קודם לכן במקומו של איילה, בעט מדויק בשמאל, ממרחק 17 מטרים וכבש את השלישי של עירוני ואת הרביעי שלו העונה. 3-0 למארחת והקהל שר שירי הלל לסמל בן ה-37 שלו.

בדקות שנותרו עירוני השתעשעה במגרש. בדקה ה-83 הישאם אזברגה הוחלף, ולמרות שלא כבש, השקיע והיה פעיל מאוד. אי לכך, זכה לתשואות מהקהל הביתי. מי שנכנס במקומו הוא תומר ברוך, ששלוש דקות לאחר מכן זכה להבקיע את הרביעי של עירוני אשדוד לאחר בישול נהדר של טקלה. בתוספת הזמן כבש הקשר הנהדר, תומר בן חיים את החמישי של הקבוצה מהנקודה הלבנה לאחר שהוכשל בעצמו על ידי הגנת עירוני נתיבות. בסיום: 0-5 מוחץ לעירוני אשדוד ולאוהדיה הנפלאים.

לפתוח יומנים- משחק העונה מתקרב

ביום שישי הקרוב תגיע לאשדוד קבוצת עירוני מודיעין וככל הנראה אוהדי הקבוצה ימשיכו לעקוב אחרי התוצאות של קרית מלאכי ולצפות למעידה שלה. 'מלאכי' תצא למשחק חוץ קשה בירוחם ועשויה לשמוט נקודות. בין אם קרית מלאכי תשמוט נקודות או שלא, כל אוהדי ליגה ב', דרום ב' מצפים לתאריך ה-15/3/19, המחזור ה-26, עת יתקיים משחק העונה בו תארח עירוני קרית מלאכי את עירוני אשדוד. מעבר לעובדה שזהו משחק עונה, בין המוליכה לסגניתה, הרי שאחרי המפגש הזה, נוכל לדעת בבירור, האם כוונותיה של עירוני אשדוד לעלות ליגה מהמקום הראשון הן רציניות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן