איך להקים קמפיין פרסום בגוגל PPC ?

אז מי בכלל צריך קמפיין פרסום בגוגל? בקצרה, כל בעל אתר או עסק… באריכות יותר, כל מי שרוצה לשווק איזה שהוא אירוע "מעכשיו לעכשיו", כל מי שרוצה לפרסם איזה שהוא מוצר או שירות עונתיים או זמניים ורוצה להגיע לכמה שיותר אנשים בזמן הקצר ביותר וכמובן, כל מי שיש לו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

למערכת הפרסום של גוגל יש יתרונות רבים כשאחד מהם הוא כפי שציינו האפשרות המהירה לפרסום, היכולת להיות התוצאות החיפוש של גוגל תיאורטית תוך שעות אחדות וכל מה שצריך הוא להקים את הקמפיין.

קצת על Google Adwords

Google Adwords היא מערכת הפרסום הממומן של גוגל, ויש כמה דרכים לפרסם במנוע החיפוש. יש את שיטת הPull- מה שאומר משיכת גולשים באמצעות מנוע החיפוש של גוגל, ועושים את זה על ידי יצירת מודעות פרסום שאמורות להופיע בהתאם לשאילתות רלוונטיות של הגולשים. יש ביטויי חיפוש שצריך לבחור והמחיר הוא לפי הקלקה, ומי שמקצועי בתחום יידע למקסם את תקציב הפרסום. דרך נוספת לפרסום ב- Google Adwords היא באמצעות רשת המדיה או במילים אחרות, פרסום מודעות באתרי האינטרנט השונים מה שמוגדר כשיטת ה-Push (דחיפת מודעות לגולש) גם כאן, מפרסם מקצועי של גוגל יידע להפיק את המרב מתקציב הפרסום ולייעל את הקמפיין עוד ועוד.

מהו מבנה נכון של קמפיינים?

מטרתם של הקמפיינים במערכת הפרסום של גוגל היא לסדר ולחלק את הפרסום בצורה ברורה. קמפיין יכול להיות קולקציה מסוימת עונתית שרוצים לקדם, הוא יכול להיות על פי אזור גיאוגרפי וכל נושא "אב" אחר. תחת הקמפיין יש את קבוצת המודעות, מודעות אותן מגדירים בהתאם למילות המפתח הנבחרות, שלכולן יש מכנה משותף אחד.

המפרסם יכול להגדיר כמה הוא מוכן לשלם עבור הקלקה על מודעה ובלי קשר, כמה הוא מוכן לשלם על כל ביטוי מפתח. לכל ביטוי מפתח יש כמובן את האפקטיביות שלו וצריך לשקול על איזה ביטוי כדאי להשקיע יותר ואיזה פחות.

מהן עלויות לקליק ואיך ניתן לחסוך בעלויות?

אז כפי שציינו, פרסום מודעות ב Google Adwords מתבסס על עלות לקליק. זה אומר שלכל מודעה יש את התמחור שלה והוא משתנה כל הזמן בהתאם למתחרים על ביטויי המפתח, בהתאם להתאמה של הביטוי למודעה ושל המודעה לדף הנחיתה ועוד פרמטרים רבים אחרים. במהלך הקמפיין חלק ניכר מהעבודה מוקדש להקטנה של העלות לקליק עד כמה שניתן ואת העלויות הללו ניתן להפחית עוד ועוד. איך? עם ניהול קמפיין PPC מקצועי, עם הכרה של המערכת בצורה טובה ועם אופטימיזציה בלתי נגמרת שבסופו של דבר גורמת למפרסם לשלם פחות ולהרוויח יותר על הפרסום שלו.

למה חשוב לעבוד עם חברה מקצועית?

אם אתם רוצים למקסם את ביצועי הקמפיין שלכם, אם אתם רוצים שהפרסום שלכם יהיה יעיל יותר וכמובן רווחי יותר, אתם צריכים לתת לחברה מקצועית לנהל עבורכם את הקמפיין. נקודה.

למה? כי חברה מקצועית היא חברה שיש לה ניסיון רב בהקמת קמפיינים ממומנים בגוגל והסמכה מטעם גוגל לניהול קמפיינים, והיא מכירה את המערכת מצוין. חברה כזו מעסיקה מנהלי קמפיינים שצברו ניסיון רב במהלך השנים, והם יודעים איך לקחת תקציב מסוים ולהוציא ממנו את המקסימום. חברה מקצועית יודעת לנתח את הפעילות של הלקוח, לחשוב "מחוץ לקופסא" כדי לא להיות כמו האחרים, ובסופו של דבר להביא את הדבר האמיתי – את התוצאות הטובות ביותר.

בשיתוף אקסטרה דיגיטל https://www.extra.co.il/

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן