וישחקו הנערים לפנינו: הנוער האשדודי ממשיך להרשים

ניצחונות חשובים לקבוצות הנוער של מ.ס, אדומים ועירוני אשדוד: מ.ס גברה 5-2 על קטמון, עירוני ניצחה ביהוד 2-1 והאדומים ניצחו את בית"ר כפ"ס 0-4. נערים ג' של מ.ס אשדוד ניצחה את הפועל ב"ש בתוצאה 1-3

צילום: טוטו פוטו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נוער
קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד המשיכה את המאזן המושלם שלה לאחר שניצחה את הפועל קטמון בתוצאה 2-5 במסגרת המחזור ה-17 בליגה לאומית דרום. המשחק נערך באיצטדיון 'טוטו' במעלה אדומים ביום שישי האחרון. יוני סיסאי הבקיע שלושער והעלה את מ.ס ליתרון 0-3 בדקות ה-49, 39 ו-8. עידן אהרון (60) ובילוי עוז (73) השלימו את החגיגה.
בליגה הארצית לנוער דרום במסגרת המחזור ה-16, ניצחה קבוצת הנוער האדומים אשדוד בתוצאה 4-0 את בית"ר כפר סבא, במשחק שנערך באיצטדיון הסינטטי באשדוד ביום שישי האחרון. יורם דמקה כבש ראשון בדקה ה-36, אפק אזולאי הבריק עם צמד בדקות 48 וה-71 ודניאל אלשוילי השלים את החגיגה בדקה ה-90. האדומים נמצאים כעת במקום השישי בליגה עם 26 נק', מרחק 7 נק' ממקום שעולה ליגה בתום העונה.
קבוצת הנוער של עירוני אשדוד מליגת הנוער מרכז, השיגה ניצחון חשוב במאבק על העלייה לליגה ארצית. עירוני ניצחה בחוץ את בני יהוד בתוצאה 1-2 והגדילה את הפער מהמקום השני ל-7 נקודות. כבשו: עדי לביא ועמית גואטה. עוד בליגת הנוער מרכז: הפועלי אשדוד הפסידה בתוצאה 5-2 למ.ס רמלה. כבשו: יצחק נאור ואביטן שילה.
נערים א'
קבוצת נערים א' של מכבי עירוני אשדוד הפסידה במשחק חוץ בתוצאה 4-1 מול גדנ"ע יהודה. כבש לעירוני: גיא ידגר.
נערים ב'
קבוצת מ.ס אשדוד התארחה ביום שישי האחרון באיצטדיון וולפסון ושיחקה נגד הפועל ת"א במסגרת המחזור ה-19 בליגת נערים ב' על. מ.ס אשדוד הפסידה במשחק בתוצאה 2-1. לזכות אשדוד כבש איתי שוקרון בדקה ה-54, אך השער שלו הספיק רק בכדי לצמק את התוצאה.
קבוצת נערים ב' של עירוני אשדוד ניצחה בסינטטי הקטן את עירוני בית שמש בתוצאה 1-4 במסגרת ליגת נערים ב' דן 1. כבשו לעירוני: אופיר גודוסי (צמד), ליעד כהן ודין אראל. באותה הליגה
נערים ג'
בנערים ג' ניצחה קבוצת מ.ס אשדוד המשחקת בליגת נערים ג' מרכז את הפועל ב"ש בתוצאה 1-3, באיצטדיון הסינטטי הקטן, במסגרת המחזור ה-15, שנערך ביום שישי האחרון. את השערים לאשדוד כבשו עמית גבאי, עילאי בן חמו ואלמוג אוחנה.
קבוצת נערים ג' של עירוני אשדוד השיגה ניצחון מרשים בתוצאה 3-5 במשחק חוץ מול בני לוד, לאחר שפיגרה 0-3. כבשו לעירוני: אליאור רובינסקי (צמד), יוסף אזולאי (צמד) וליאם ברבי.
ילדים א'
קבוצת ילדים א' של מ.ס אשדוד הפסידה בתוצאה 1-0 לקבוצת בני יהודה.
ילדים ב'
ניצחון בתוצאה 1-0 למ.ס אשדוד ילדים ב' במשחק נגד הפועל פ"ת. קבוצת עירוני אשדוד בילדים ב' הפסידה הפסידה בתוצאה 1-3 במשחק החוץ שלה מול הפועל נחלת יהודה.
ילדים ג'
קבוצת ילדים ג' של מ.ס אשדוד הפסידה 4-10 להפועל ר"ג.
טרום א'
קבוצת עירוני אשדוד בטרום א' ניצחה בבית את הפועל קטמון בתוצאה 3-8. כבשו לעירוני: אורי פינטו ולידן אגניהו (צמד כל אחד), רזיאל בן דוד, איתי יהושע, אלון קלדנרוב ויונתן מימון. קבוצת מ.ס אשדוד ילדים טרום א' ניצחה 13-3 את נס ציונה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן